Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wilt gaan opstarten, dit is mijn idee.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wilt gaan opstarten, dit is mijn idee.

    De afzuiging zou denk ik in het gat op de eerste foto links van de lamp, dit lijkt me een ventilatiegat dus daarin denk ik.. alleen zit ik een beetje vast met waar ik de buitenlucht van laat komen,en zal zeker rondkijken,
    weet nu al heel wat meer watr ikzoek, alvast bedankt voor het snelle antwoord en de goede tips :d

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    En wow op die site van jardin zelf staan wel heel veel soorten tenten zeg weet amper welke ik moet kiezen:p

    Comment


      #17
      Re: Wilt gaan opstarten, dit is mijn idee.

      Kijk dit topic eens door : Wat heb je nodig.
      Daar heeft iemand erg veel tijd in gestoken om alles op te sommen, uit te zoeken en voor te kauwen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Wilt gaan opstarten, dit is mijn idee.

        Ok zal i kzeker doen, heb zelf ook al aardig wat documentatie, alleen is de keuze maken moeilijk:p ik wil natuurlijk het optimale voor m'n schatjes, en tis een beetje zoeken hoe en wat.. maar zo leer je het wel :d

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        na veel rondzoeken en opzoeken heb ik besloten, dit word de tent: (dankjewel berry ryder

        ;d)
        http://www.eugrowshop.eu/nl/kweekten...100x100x200cm/Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Re: Wilt gaan opstarten, dit is mijn idee.

            Ik wilde je net eens even gaan porren voor een update. Ik ga even zoeken naar je verslag.

            Comment


              #21
              Re: Wilt gaan opstarten, dit is mijn idee.

              Haha ^^ sorrydat het even duurde, maar de moeder van een goede vriend is gisteren overleden dus stond m'n hoofd er niet echt naar..
              Dubbel zoveel motivatie om het te laten slagen nu :d

              En dankjewel Blani, als jij het volgt ben ik ook al heel gerust :d

              Comment

              Bezig...
              X