Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

    Korting op 420shop
    Ik heb een VSA van Lumatek. Aan de ene kant heeft die een knop om het vermogen af te stellen (die snap ik) maar aan de andere kant zit een drukknopje:
    knopje.jpg

    Als ik erop druk, gebeurt er niks. De handleiding zegt niks. De shop wist het ook niet. We hebben het ding opengehad en er zitten twee draden aan het knopje, maar die verdwijnen in een zwarte teerachtige zooi binnenin waarin je ze niet kunt volgen.

    Iemand enig idee?

    #2
    Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

    Is dat geen reset knop moest er iets mislopen? ( Hopelijk nooit) !

    Ik zou Lumatek rechtstreeks contacteren, heb ik nog gedaan vroeger en ze antwoorden meestal binnen de 24 uur! (Wel in het Engels te doen..)



    Grt

    Comment


      #3
      Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

      Is het geen optionele aansluiting ?? in geval van 400W ...
      Of inderdaad een soort reset-knop .. (soort extra beveiliging bij lekstroom of overbelasting)
      valt het niet te googelen ? ik gok maar wat mee hoor
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #4
        Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

        Idd, soort van veiligheidsknopje van de evsa om de stroom te onderbreken bij problemen, of iets dergelijks.
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #5
          Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

          Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
          Ik zou Lumatek rechtstreeks contacteren
          Done!

          Comment


            #6
            Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

            Is dat niet het "drukventiel' of "drukballon"? Of hoe zoiets ook heet. Zodat de lucht in de behuzing kan uitzetten en weer krimpen met het opwarmen en afkoelen en zo te voorkomen dat het apparaat buitenlucht naar binnen zuigt.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
              Is dat niet het "drukventiel' of "drukballon"? Of hoe zoiets ook heet. Zodat de lucht in de behuzing kan uitzetten en weer krimpen met het opwarmen en afkoelen en zo te voorkomen dat het apparaat buitenlucht naar binnen zuigt.
              hier heb ik denk net ff te veel voor gerookt...
              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
              (running)

              Comment


                #8
                Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

                Dat had gekund hoor. Harde schijven hebben ook zo'n soort ballonnetje.

                Alleen zitten er van binnen 2 draadjes aan vast die naar de print lopen. Dat heeft een ventieltje weer niet.

                Comment


                  #9
                  Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

                  Da's de interne zekering.
                  Als bijvoorbeeld de beveiliging het ding eens uit schakelt, moet je dat knopje drukken om te resetten.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

                    Oh. Een thermische zekering dan? Die lijken ook op een knopje. Ploppen er alleen uit als je het ding oververhit. Ik heb ook zo'n knopje op mijn oprolbaar verlengsnoer met verdeeldoos. Die plopte er een keer uit, omdat ik het ding natuurlijk niet helemaal afgerold had

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #11
                      Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

                      Volgens mij is het een James Bond vernietigingswapen,auto versterker of een transformer.

                      Comment


                        #12
                        Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

                        Blijkbaar met fingerprintreader dan, gelukkig, want ik heb erop gedrukt. Allemachtig man, ik ben door het oog van de naald gegaan!

                        Comment


                          #13
                          Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

                          Er lag een bliksemsnel en glashelder antwoord van Lumatek in mijn mailbox:

                          It is a reset button.
                          If your ballast overloads it will trip out. Unplug, depress the button and plug it back in

                          Comment


                            #14
                            Re: Waarvoor is dat knopje op mijn VSA?

                            Bedankt voor het plaatsen van het antwoord.
                            Wel komisch dat je het topic plaatst in beginners vragen. Niet dat de vraag hier niet thuis hoort, maar dat het komt van een T.H.C. McGee

                            Zal ik er een slotje op doen?
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment

                            Bezig...
                            X