Northern light

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • axelharinck
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Dec 2013
    • 6

    #1

    Northern light

    Korting op 420shop
    Goeiedag,

    ik ben zo'n drietal weken begonnen met de kweek van 1 northern light plantje.
    IK heb een lamp van 250 watt.
    Ik laat de lamp 18 uur aanstaan erna 6 uur donker.
    Na drie weken is de lamp nog niet veel gegroeid.
    Hoe zou dit komen?

    groetjes afbeelding001.jpg
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #2
    Re: Northern light

    Na drie weken is de lamp nog niet veel gegroeid.
    Das normaal eh lampen groeien niet
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • Goudeerlijk
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2012
      • 796

      #3
      Re: Northern light

      hij bedoeld plant jongu

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #4
        Re: Northern light

        ik weet het ook niet hoor,de raadsels vliegen me om de oren
        Last edited by Urban; 16 December 2013, 01:27. Reden: tsja

        Comment

        • Wietefras
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2013
          • 4374

          #5
          Re: Northern light

          Wat voor lamp is het? Een gloeilamp of misschien een spaarlamp met "equivalent gloeilamp vermogen" van 250W?

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment

          • EL Guerilliero
            Advanced Grower
            • Nov 2012
            • 1090

            #6
            Re: Northern light

            potje is half gevuld met medium .. waarom niet helemaal .. alweer 2cm wortelmogelijkheden ..

            niet te veel water geven ..

            lamp dichter op de plant zetten

            het is vast geen gloeilamp van 250w maar is het een groei of bloeilamp .. in groeifase heb je groeilamp nodig .. (+-6400k)

            onder TL krijg ik op drie weken ook zoiets / tenzij ik er voor zorg dat de voetjes iets warmer staan .. warmere wortels, snellere groei etc .. mag niet te warm worden .. tussen 24 en 28°

            succes

            Comment

            • Gamm
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1610

              #7
              Re: Northern light

              Begin eens met te zeggen welke lamp je gebruikt.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment

              • axelharinck
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Dec 2013
                • 6

                #8
                Re: Northern light

                Goeiedag, merci voor jullie reacties, het is mijn eerste kweek.
                ik heb in de winkel een groeilamp gevraagd en die meneer heeft mij een Philips Master Son-T Pia Plus 250 watt megegeven.

                groetjes

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                De kleur is denk ik wel oké

                foto.jpg

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                meegegeven*

                Comment

                • k1
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 3660

                  #9
                  Re: Northern light

                  er eet iets aan je plantje
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment

                  • axelharinck
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Dec 2013
                    • 6

                    #10
                    Re: Northern light

                    Oorspronkelijk geplaatst door k1
                    er eet iets aan je plantje
                    nee, toen het plantje nog klein was had het een bruin vlekje en ik heb het er af gesneden. Je ziet dat aan het uiteinde van het linker blad.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Foto1.jpg als ik de lamp dichter hang, gaan de topjes naar boven krullen..

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Northern light

                      De lamp mag op ongeveer 30-40cm. maximaal.
                      Niks van de plant knippen, pas als je toppen hebt mag je knippen.
                      Verder zie ik niks bijzonders.
                      Voor drie weken ziet het er normaal uit, rekening houdende met een klein potje, random aarde en teveel water.
                      +Als de lamp uit gaat moet de plant ook 100% donker staan !

                      Een wietplant kweken duurt wel een maandje of 3-4 da's niet zomaar voor mekaar heh...
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • axelharinck
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • Dec 2013
                        • 6

                        #12
                        Re: Northern light

                        Ik heb de plant overgezet in een veel grotere pot zeker 12l. Bedankt voor je reactie!

                        Comment

                        Bezig...