Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aantal licht uren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verlichting: aantal licht uren

    Korting op 420shop
    hoi mede verbouwers ik ben tom en ben al een paar jaar in het klein met kweken bezig maar dat was met normale zaadjes en dat heb ik aardig onder de knie
    nu wil ik met autoflowers beginnen maar heb men twijfels over het aantal uren licht en welke lampen ik hier het beste bij kan gebruiken .

    1 nu heb ik wel eens gehoord dat ik met autoflower tl verlichting met een hoog aantal lumen kan gebruiken maar is dat ook zo???

    2 moet ik met autoflower ook terug gaan in tijd op het moment dat ze in bloei komen of is dat niet nodig.


    mvg tukkertom1977

    #2
    Re: aantal licht uren

    TL kun je zeker en vast gebruiken. Cool white voor de groei, warm white eens in bloei.

    Zelf kweek ik steeds autoflowers op 15/9. Lukt perfect. M'n resultaten liegen er niet om.
    Die lichturen hou je de ganse kweek aan. Groei en bloei.

    Veel succes!
    Last edited by Gamm; 15 January 2014, 11:17.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #3
      Re: aantal licht uren

      waarom wil je nu graag afjes? De obrengst kan wel tegenvallen dan, als je zaadjes gewend bent.
      Ik zeg het kan want gamm krijgt wel wel dikke toppen aan

      Comment


        #4
        Re: aantal licht uren

        yeuh! een medetukkert ! Welkom hier Tom, laat het je bevallen !

        Met autoflowers hoef je niet terug in de tijd bij bloei, ze zijn op dat gebied lichtonafhankelijk zeg maar. Omdat ikzelf niet binnen kweek raad ik je aan eens wat kweekverslagen te checken hier op het forum om zo een idee te krijgen wat werkt en wat niet.

        Succes en veel plezier !
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        Bezig...
        X