Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern light

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Northern light

    Korting op 420shop
    Goeieavond,

    ik ben 1,5 maand geleden gestart met de groei van een northern light plantje. het plantje staat onder een lamp van 250 watt en heeft 18uur licht per dag. Na 1,5 maand is dit het resultaat. Ik vraag
    mij af als mijn plantje niet te traag groeit? Ik zie op het internet dat sommige planten al na 1 maand volgroeid zijn en in de bloeifase gaan, of zie ik dit verkeerd? En kunnen jullie nog schatten hoe lang het
    zou duren vooraleer mijn plant in de bloeifase gaat? Het is nu 30 centimeter hoog. Groeten

    wiet1.jpgWiet3.jpgWiet2.jpg

    #2
    Re: Northern light

    Is het een autoflower dan ?
    Anders gaat het niet in bloei bij 18u licht.

    Dit is een normale grootte hoor.
    Heb je een hps lamp ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Northern light

      Voor een plant van anderhalve maand oud onder een 250w lamp vindt ik haar nogal magertjes.

      Miss te veel water gegeven.

      Verder gaat die plant echt niet in bloei komen als jij de tijd klok niet een keer omgaat zetten naar 12/12. Mits het een autoflower is offcourse..

      Vertel eens meer over je setup.. je hok of tent, de aarde, ect ect

      Zo word het maar gokken zonder al teveel info.

      Gr
      Last edited by mafferd; 12 January 2014, 00:22.

      Comment


        #4
        Re: Northern light

        de lamp is een son-t pia plus van philips. Ze hebben mij in de winkel wijsgemaakt dat die zowel voor groei en bloei kan dienen. Verder gebruikte ik
        een top growbox van plagron. Met terra grow en terra root enzo.. de aarde is gewone aarde die ik in de winkel ging kopen maar wel voor jonge plantjes
        en met cocosnoot in. Gr

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        zie reactie , bedankt voor jouw reactie

        Comment


          #5
          Re: Northern light

          Hmmmm, te weinig info over je hok , inhoud enzo....lucht, ph, ....hoeveel ec......geen idee waar ik moet beginne, .......kan je ons vertellen wat precies je set up is,....en doe je wel de juiste ph en niet te veel Ec...ph 5.8, .....ik heb altijd hele goede voorbemeste grond van plagron, of atami biomix, dan hoef je de 1e (doe ik dan)4 weken geen voeding te geven, daarna een heel klein beetje tot max 1.6, .....heb je inblaas, uitblaas,...hebben ze genoeg verse lucht, is het s avonds niet te koud voor ze, tocht het,....kort om wat is je standaard setup van a naar B...succes, dan kan ik je misschien beter adviseren,...zijn het autoflowers of niet....Denk het niet anders waren ze allang in de bloei geschoten...gr jjtje

          Comment


            #6
            Re: Northern light

            Inderdaad nogal povertjes voor 6 weken oud te zijn.
            Waarschijnlijk zullen de omstandigheden niet denderend ideaal zijn.
            Het enige wat ik nu al kan zien is dat ze waarschijnlijk te nat staat.
            Die aarde ziet er nogal donker uit en het blad begint de neiging te hebben om naar binnen te krullen.

            Verder zou ik ze op 12/12 overschakelen en haar in de bloei zetten.
            Ze is groot genoeg.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment

            Bezig...
            X