Morgen nieuwe duidelijke fotos met omgeving om verwarring te voorkomen....
Wanneer overgaan op 12-12
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Comment
-
Re: Wanneer overgaan op 12-12
Als ik die laatste foto zie schat ik al gauw 8 rijen. Ze groeie zowat zijwaarts.
Maar zoals qnq al zei dit is een hobbyforumComment
-
Re: Wanneer overgaan op 12-12
Het zijn 4 rijen van 5 stuks... maak morgen wel even een overzicht fototje
Maar goed stel mn vraag anders wel ergens anders als dit niet onder hobby valt ;pComment
-
Re: Wanneer overgaan op 12-12
Heb je dan een spaarlamp tegen het plafond hangen?of iets anders? Je lamp staat in ieder geval veel te ver van je planten ze zijn gestrekt en groei zijwaarts.
Mja ik zou nog ff wachte met omschakelen ik weet niet hoeveel hoogte je heb en wat voor lamp....Comment
-
-
Re: Wanneer overgaan op 12-12
8 rijen, 4 x 5, foto's verwijderd, dus kan er niks van maken.... maar helaas voor jou is dit zoals eerder genoemd een hobby- en medicinaalforum.
Dus stel je vraag op een ander forum die wel geschikt is voor dergelijke hoeveelheden.Comment





Comment