Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schakelkast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verlichting: Schakelkast

    Korting op 420shop
    Tijdens het zoeken naar een geschikte kweektent heb ik gemerkt dat er optioneel een schakelkast bij word aangeboden. Ook heb ik gelezen dat je een hps lamp altijd moet aanzetten via een schakelkast. Kan een gewone timer in het stopcontact voor de sturing van de lamp niet dienen?
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    #2
    Re: Schakelkast

    Is niet aan te raden. De meeste timers kunnen en hps niet aan. Levens gevaarlijk vind ik zelf.. ik zou opteren voor en davin dv12?

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
    -

    Comment


      #3
      Re: Schakelkast

      Ok, dus toch. Dan neem ik die er bij...

      Better safe than sorry

      Tnx..
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Schakelkast

        Ik heb persoonlijk zelf nog geen ervaring met hps (wel.juist gekocht). Maar en schakelkast en en brandblusser lijken me even belangrijk als en lamp of afzuig. Zou zonde zijn als je thuis aankomt en huis is in de fik vanwege en doorgebrande timer ofzo
        Maar inderdaad beter safe than sorry.. als je kunt voorkomen zeker doen. Kost mss iets meer. Maar en oogst, of zelfs meer verliezen. Kost en pak meer geld

        Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
        -

        Comment


          #5
          Re: Schakelkast

          http://www.greensell.nl/a-29474789/l...lok-van-lumii/

          Bij deze zou ik me ook wel veilig voelen.

          Comment


            #6
            Re: Schakelkast

            Deze Heavy duty schakel klok van het merk LUMii is speciaal gemaakt, om veilig zware VSA’s te schakelen tot 600watt, zonder duurdere relais boxen.

            Comment


              #7
              Re: Schakelkast

              Gisteren eens rond geshopt voor een davin DV12. Bij een niet nader genoemde growshop kreeg ik de opmerking dat dit voor een 400 Watt lampje helemaal niet nodig was en dat een timertje wel zou volstaan. Gelukkig heb ik ook eens verder gekeken op het forum en wat foto's van doorgebrande draden gezien. Vandaag toch maar een ''bakske'' besteld.
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #8
                Re: Schakelkast

                In ijzendijke geweest?
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  #9
                  Re: Schakelkast

                  Nee was in breda, ik heb er niet echt de juiste info gekregen en veilig denken vond ik hem ook niet. Maar ja gelukkig zijn er nog andere mensen en manieren die kunnen helpen om je hobby op een verantwoordelijke manier uit te oefenen.

                  Heb ook meteen een ph-meter bijbesteld, nu alleen nog de tent met licht en afzuiging, en de potten, voeding en grond aanschaffen en ik kan beginnen. Ik schat nog een maandje, of twee. Het is wel een meerjaren plan geweest..., maar ik overhaast niet graag...

                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment


                    #10
                    Re: Schakelkast

                    Tog een rare manier van denken van een growshop..
                    Kunnen ze wat verkopen doen ze het niet het kan wel op een huis tuin en keuken schakelaar mits je er zelf een relais op kan zetten. Zo werken die grote schakelborden ook dacht ik.
                    Je hebt er slim aan gedaan er gewoon 1 te kopen. Ben je naar een andere shop te gaan??

                    suc6 met de zoektocht naar de rest van de spullen

                    Comment


                      #11
                      Re: Schakelkast

                      Hij vertelde me ook dat dit jaar de growshops in Nederland zouden moeten sluiten, maar daar merk ik hier niet veel van, was wel een vreemd bezoekje..
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment


                        #12
                        Re: Schakelkast

                        Dat is wel vreemd commentaar.. Miss was hij en beetje stoned ofzo?
                        -

                        Comment


                          #13
                          Re: Schakelkast

                          Khoop het voor hem, want zo weinig liefde voor het concept geeft MIJ toch maar een bescheten beeld, en schud me wel effe wakker op gebied van betrouwbaarheid en veiligheid, wat toch niet onbelangrijk is in dit gebeuren.

                          Ik hoop dat de on line aankopen allemaal wat goed komen, ik ben er al een tijdje naar aan het werken en pak het graag wat discreet aan, en zo een tent met afzuiging en licht zijn toch al wat dozen. Mischien beter gaan afhalen???
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment


                            #14
                            Re: Schakelkast

                            Ga in het vervolg eens langs bij Urban Garden Center in Terneuzen, dan krijg je een beeld dat er mensen zijn die met hart en ziel hun ding doen en krijg je correcte informatie.

                            Comment


                              #15
                              Re: Schakelkast

                              GOOGLE MAPS, komt in orde...
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              Bezig...
                              X