Te lage temperatuur

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Te lage temperatuur

    Hoezo heeft niemand dat uitgeprobeerd Kill3r ? Ga eens wat kweekverslagen lezen dan ?
    Maar met zo'n matje hou je de worteltemperatuur ook niet boven de 18 graden als de omgeving NU al 11 graden is.
    Er moet een kachel in, of zet je lampen op 23/1 en gooi er autoflowers in.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • StirItUp
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2014
      • 111

      #17
      Re: Te lage temperatuur

      Zou kunnen ja, gast in de growshop bij mij zij in ieder geval altijd inlaat van onder en afzuig boven... kacheltje is geen optie

      Comment

      Bezig...