Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

min growtent 30x30x60 kan dit lukken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    min growtent 30x30x60 kan dit lukken?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal.

    Ik zou graag een plantje zetten voor eigen gebruik

    Ik heb een mini tentje gezien van 30x30x60 mijn vraag is of ik hier 1 plantje in kan kweken.het zou voor mij ideaal zijn want ik heb niet de ruimte en 60x60x120 vind ik al te groot.
    Alvast bedankt

    #2
    Re: min growtent 30x30x60 kan dit lukken?

    Kan best, als je kiest voor laag blijvende soortjes, zoals Lowryder kan dat best, die worden maar max 50cm (buiten de mijne natuurlijk maar dat waren beginnersfouten ). Aan welke lamp had je gedacht?

    Comment


      #3
      Re: min growtent 30x30x60 kan dit lukken?

      Welke lamp zou je aanraden. en lowryders. Heb je daar enkele voorbeelden van en gaat de opbrengst ook niet zeer weinig zijn.

      Comment


        #4
        Re: min growtent 30x30x60 kan dit lukken?

        Je kan ieder plantje pakken als je een netje boven je pot hangt (scroggen). Je laat je plantje tot het net groeien en dan bind je haar bovenop vast. Autoflowers worden al snel te groot voor je tentj.
        Bij lampen kan je gaan denken aan tneon, plug&grow spaarlampen. Wel even kijken wat er qua maat in je tentje zou passen...
        Heb je ook gedacht aan afzuiging, filter en derg.?

        Er zijn ook tentjes 60-90-60 en 90-60-90 als je nog wat moet kopen.
        Last edited by psychedelic1988; 19 January 2014, 22:16.

        Comment


          #5
          Re: min growtent 30x30x60 kan dit lukken?

          http://www.organicearth.eu/kweektent...et-p-5499.html

          Dit is de tent.

          wat zou hier nog bij moeten?

          bedankt voor de reacties

          Comment


            #6
            Re: min growtent 30x30x60 kan dit lukken?

            Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
            Je kan ieder plantje pakken als je een netje boven je pot hangt (scroggen). Je laat je plantje tot het net groeien en dan bind je haar bovenop vast.



            Autoflowers worden al snel te groot voor je tentj.
            Bij lampen kan je gaan denken aan tneon, plug&grow spaarlampen. Wel even kijken wat er qua maat in je tentje zou passen...
            Heb je ook gedacht aan afzuiging, filter en derg.?

            Er zijn ook tentjes 60-90-60 en 90-60-90 als je nog wat moet kopen.
            Het is zen eerste kweek, ik denk niet dat hij al aan scroggen gaat beginnen, maar je vertelt wel de waarheid natuurlijk.

            @memen: in jouw geval zou ik zeker navragen naar de afmetingen van de lampen, want een plug en grow lamp die is ook meteen groot (eigen ervaring) en tneon is vooral lang denk ik. Maar ik denk dat een kleine T-Neon wel zou lukken met lowryders of ja iets wat klein blijft (DOE RESEARCH!!!!!!) Als je wilt weten wat je van oogsten, ik heb van mijn lowryder (helemaal fout gegeaan) maar toch 15gr droog geoogst, een andere member Cannabinoid (sorry als de naam fout is!) die haalde er ook zoveel af, ik denk zelfs meer. Dus dat zit wel goed. Blijf realistisch, het blijft een 30x30x60 en geen 6mx6mx3m he Lees je vooral goed in in andere growguides en gebruik die zoekfuntie rechtsboven ! Zo vindt je alles wat je nodig hebt in een handomdraai. Voor de andere vragen , zijn wij er

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door mementosorento View Post
            http://www.organicearth.eu/kweektent...et-p-5499.html

            Dit is de tent.

            wat zou hier nog bij moeten?

            bedankt voor de reacties

            Je hebt 2 soorten lampen 6500K = daglight = groei
            en 4000K= warmlicht = bloei

            Ik denk dat je daar nog een set 4000K bij moet kopen.


            Mijn stoel staat

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Endan moet je ook nog kijken voor filter (indien afzuiging), afzuiging (misschien), voeding, potten, aarde/korrels, thermometer, hygrometer, ph/ec meter (ec indien je niet bio kweekt), en veeeeeel geduld en gezond verstand
            Last edited by Ganesh; 19 January 2014, 22:38.

            Comment


              #7
              Re: min growtent 30x30x60 kan dit lukken?

              Met 30cm hoogte kom je niet ver he de tent is 30-60-30 lengte breedte hoogte. Een 11l pot is al rond de 27cm hoog dacht ik. Je begint dus al dat je de tent op de zijkant moet zetten.als je hem nog moet kopen zou ik verder kijken want een iets grotere is ng goedkoper ook. Mocht je deze hebben zou ik is bij een plug en grow spaarlamp kijken aantal W bepaal je zelf. Even kijken bij de afmetingen van de kappen dan. Verder heb je afzuiging filter en een tijdsklok nodig.

              Kleine tneon is langer dan 30cm en past dus niet de kap van een plug en grow is aan te passen.
              Last edited by psychedelic1988; 19 January 2014, 22:42.

              Comment


                #8
                Re: min growtent 30x30x60 kan dit lukken?

                Ow! ik had de maten verkeer genomen, ja, dat is wel heel laag, ik denk dat dit een kloon tentje is of stek-tentje. Misschien iets groter zoeken, of maken, zie andere webwinkels of als je handig bent, of een familielid ofzo kijk dan in de tweedehandswinkel voor een kastje, kost enkele tientjes en daarmee ben je veel verder

                Comment

                Bezig...
                X