Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Graag wat uitleg.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Graag wat uitleg.

    H.stoer iets anders kunde ni verzinnen zeker? straffe gast gy. Zeker en paljaske da achter zenne pc zit en denkt da hem et is. En da stekske waar gy het over hebt pist op u.

    Comment


      #17
      Re: Graag wat uitleg.

      Niet op in gaan...HJM heeft even zijn momentje.

      Als je hem kent en net zo goed als hij kweekt,dan zeg jij dezelfde dingen.

      Nu zeg je "nooit"....dat zei ik ook.........en hij waarschijnlijk ook

      En nu lezen
      Last edited by Escargot; 21 January 2014, 09:26.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        #18
        Re: Graag wat uitleg.

        het lijkt me inderdaad gewoon noodzakelijk om terwijl je van start bent gegaan toch nog even door te lezen op dit forum.

        als je inderdaad vertrekt bij het niet kennen van de verschillen tussen zaailingen en stekken dan ben je ook niet goed begonnen, en zal je misschien toch beter je best moeten doen.

        als er geen belachelijke vragen zijn, zijn er geen belachelijke antwoorden.

        geen enkele vraag is dom, wat we niet kunnen zeggen van de mogelijke vraagstellers (theoretisch, niet persoonlijk)

        zorg ook voor fotootjes en een klein verslagje, mensen willen graag antwoorden in verslagen !

        succes met je eerste tentje en je vier plantjes .. met gootje achterop komt dat vast goed !

        Comment


          #19
          Re: Graag wat uitleg.

          Lees eerst enkele verslagen door en begin dan een kweekverslag.
          Dan kunnen we het allemaal beter opvolgen en je raad geven wanneer iets verkeerd dreigt te lopen.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment


            #20
            Re: Graag wat uitleg.

            waarom heeft iedereen het over inlezen denk je ?

            Omdat er wel degelijk stomme vragen bestaan : vragen die je zelf had kunnen beantwoorden door de moeite te nemen het geweldige kennislichaam hier op dit forum (en elders) aan te boren. Misschien bestaan er meer stomme problemen trouwens, vragen gaan vaak over problemen. Een relevant voorbeeld is misschien : " hoe wikkel ik mijn plantjes rond mijn lamp zonder dat zij verbranden?" > dat gaat dus over een hoogteprobleem, het tentje was niet berekend op de te verwachten grootte van de plant. Dat valt te vermijden door te checken "hoe hoog worden mijn plantjes als ik niks speciaals doe?" en vervolgens "wat kan ik voor speciaals doen om de hoogte van de plantjes die ik heb te beperken zodat ik ze niet om m'n lamp hoef te wikkelen".

            Uiteindelijk is de aansporing om vooral veel te lezen dus een die voortkomt uit : 1/ervaring > zowat iedereen hier heeft geweldig grappige en vaak zwaar frustrerende beginnersfouten gemaakt. Meestal door te weinig info. Dat willen leden hier die je wijzen op het nut van inlezen dus jou besparen. Lief toch ? Maar 2/ is er ook nog : UITSLUITEND de leerschool van de praktijk is er een die beginnende kwekers zelden volgen. Jij ook niet, want je bent hier aangespoelt en je vraagt om uitleg. Medeleden hier hebben die uitleg al soms honderden keren gegeven, de variatie in de antwoorden is minimaal omdat het over grotendeels basiskennis gaat. De aansporing om rond te snuffelen en te lezen is in dat opzicht er een vanuit egoistische motieven > "daar heb je weer zo'n heikneuter die liever vraagt dan zelf moeite doet".

            Begrijp me niet verkeerd nu, je bent zeker op de juiste plek belandt voor vragen, het verkrijgen van tips, geouwehoer met medekwekers en wat al niet meer. En heel veel medeleden staan voor je klaar om mee te kijken en tips te geven. Door zelf zaken op te zoeken hier en die kennis te gebruiken die hier al vervat is in kweekverslagen en topics bespaar je jezelf de discussie rond een al uitgekauwd antwoord op een teveel gestelde vraag, en maak je jezelf interessant voor anderen om mee te kijken.

            Bij deze dus een warm welkom hier op dit prachtforum, en heel veel plezier gewenst met je kweek. Neem je die serieus dan ligt hier een lekkere berg nuttige en relevante kennis op je te wachten. Maak er gebruik van!
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #21
              Re: Graag wat uitleg.

              Heeft geen zin meer denk ik, die jongen is op 'pensioen'.

              Comment


                #22
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #23
                  Re: Graag wat uitleg.

                  Ik denk dat ik hier mijn stoeltje ga zetten aan de vuurlinie. Plaatsen, klaar, af!

                  Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

                  Comment


                    #24
                    Re: Graag wat uitleg.

                    Dubbel account, verwijderd.

                    Comment

                    Bezig...
                    X