Paarse stengel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jahjahsmile
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jan 2014
    • 14

    #16
    Re: Paarse stengel

    Oorspronkelijk geplaatst door Escargot
    Nee dat is helemaal niet jammer.

    Deze producten heb je normaal standaard in huis.
    Bij een growshop kan je speciale aarde kopen, deze aarde bevat weinig tot geen voeding.
    Daarop is het kweekschema van plagron ook gebaseerd.

    Tof toch, als jouw plantje nu eens niet in de bloei schiet na een aantal weken.
    Nu hoef je iig niet onverhoopt naar de growshop om alsnog voeding te kopen.

    Nu heb je deze niet nodig.

    Wel vind ik dat je dit best mag zeggen tegen de verkoper, die je de plagron heeft verkocht.
    Zeker als je de aarde ook bij deze gekocht hebt, dan moet deze zeker even op zijn vingers getikt worden.
    Beste,

    Ik geef nu geen voeding meer alleen vanaf dat ze weer water nodig hebben water geven, maar de rechter plant blijft toch kleiner dan de andere en ze onderste 2 blaadjes komen geler en geler ?
    Of is hij nog op zijn positieven aan het komen wegens teveel water en voeding te hebben gekregen of zijn er nog andere factoren .
    Ziehier een fototje van mijn kastje met de plantjes erin we zitten nu op dag 13 na ontkieming .

    2014-01-23-1151.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    In tussentijd heb ik de plantjes toch een 4cm hoger gezet bij de lampen dit bedraagt momenteel +- 5cm.

    Comment

    • Gamm
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1610

      #17
      Re: Paarse stengel

      Dubbel topic
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment

      • jahjahsmile
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Jan 2014
        • 14

        #18
        Re: Paarse stengel

        Oorspronkelijk geplaatst door Gamm
        Dubbel topic
        Weet ik maar ik wou beginnen met mijn kweekverslag met wat ik geeindigd had hier .

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #19
          Re: Paarse stengel

          Grin,

          Nasleep is duidelijk.de voeding die je hebt moet ook weg.
          Dat is niet echt gedaan in een zeer korte tijd.
          Kijk naar je plantje, erg klein, deze drinkt nog moedermelk, is nog lang niet toe aan biefstuk.
          Water dus en nooit meer doen.

          Volgende keer, zaai en stekgrond, zelfs dan al is voeding te veel.

          Succes en sluit dit topic af
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          Bezig...