Ben nu bezig op een systeem van GHE (niet zo groot) https://www.youtube.com/watch?v=_DWAHksWPKs. Prachtig tot nu toe. Met Santa Maria stekken. Ook prachtig maar onoverzichtelijk. Ik wou daarom overschakelen op stekken van "superbud" lijn ergens volgens deze methode http://youtu.be/D63rzjt31yE Maar maat van me zei van stek van een stek te gaan en niet een moederplant te maken van een zaadje... En nu lees ik hier dat een stek niet zo goed is voor een moederplant? Dus ik heb gelijk?
moederplant starten
Collapse
X
-
Re: moederplant starten
van een stek is makkelijker (je weet al zeker dat het een dame is). Maar je wete meestal niet of de stek van een moeder komt die ook stek is geweest, die weer van een ..etc. Wil je gewoon 'n keer wat stekjes van een plantje halen maakt het niet zoveel uit, voor een moeder die je lang zou willen gebruiken als zodanig zou ikzelf liever eentje uit zaad of eerste ronde stek willen hebben.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top -
Re: moederplant starten
Ik was net zelf op zoek naar wat antwoorden, en zag deze topic.
Mijn vraag: Hoe maak je een goede moederplant? knippen? lichturen op 18 houden? graag woord van de guru's hier
Supercool online wiet groei spel, http://www.herbalists.be Gebruik code: 2537 om gratis mee te doen.Comment
-
Supercool online wiet groei spel, http://www.herbalists.be Gebruik code: 2537 om gratis mee te doen.Comment
-
Supercool online wiet groei spel, http://www.herbalists.be Gebruik code: 2537 om gratis mee te doen.Comment






Comment