Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

overvoeding?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    overvoeding?

    Korting op 420shop
    Hallo

    Ik heb momenteel 3 autoflowers staan onder 150watt hps.
    Na 4 dagen zag ik al wortel onder het potj,
    Dus heb ik ze gisteren verpot in 3x 11 liter.
    Nu zag ik daarnet dat 1 van de 3 gele puntjes op zijn 2 bladjes heeft. Ik heb al zitte lezen en het duid vermoedelijkk op teveel voeding.
    Zal komen door het overpotten daar zit al voeding in, maar er is er maar 1 die last heeft tot nu toe.
    Wat kan ik hier aandoen het is biomix van plagron.
    Foto kan nu niet want ligt staat uit.
    Heeft er trouwens iemand een foto van zijn plantjes na 5dagen? Ikk vind de mijne nogal kleinn uitvallen. Hebben nog maar juist de 2 eerste wietblaadjes.
    Het betreft 2x thinkdifferent en 1x aurora borealis af

    Greeetz f

    #2
    Re: overvoeding?

    hee sorento, het is lastig voor ons om te kijken hoever je plantjes al zijn zonder foto, maar zoals ik begrijp uit jou tekst zijn ze op de 1e internode?
    je hoeft zowiezo nog niet aan voeding te denken in dit stadium, als het plantje klein is dan heeft het zijn handen vol aan de voeding die in jou aarde zit, dus geef aub geen voeding bij, de voeding die in jou aarde zit is goed.
    gewoon die biomix van plagron is perfect, niet meer aan friemelen en wachten tot je plantje wat groter word, het enige wat je kunt doen is water geven met de gewenste ph waarde tussen ongeveer tussen de 5,5 en 6.

    als je meer tips wil zul je een fototje moeten maken want dan kunnen de meest hier je pas echt helpen.

    Comment


      #3
      Re: overvoeding?

      Oke zal morgen proberen foto's erop te zetten.alvast bedankt

      Comment

      Bezig...
      X