Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Perfecte voeding voor Guerilla kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

    Korting op 420shop
    Yoooo whatsup iedereen?!

    Ik heb hulp van een ieder nodig: Ik ben opzoek naar de beste potgrond voor guerilla kweek. Ik wil namelijk gaten graven en die vullen met GESCHIKTE potgrond, voor ultieme resultaten.
    Verder is het ook handig om te weten dat ik niet dagelijks op de betreffende plek zal zijn... zo min mogelijk onderhoud dus (je wilt niet gesnapt worden hea ). Ten slotte is het ook goed om te weten dat ik de volgende planten wil kweken: Early Skunk (sensi seed) voornamelijk. Hollands hoop. Amnesia (weet overigens niet of het verstandig is, ff chekken hoe of wat) en eventueel Power Plant. Aanraders voor planten mag natuurlijk altijd.

    Muchos gracias Amigo's!

    #2
    Re: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

    Guerilliatabs

    Deze lossen langzaam op en geven een evenwichtige voeding gedurende de groei.

    Veel succes
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #3
      Re: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

      ALs je guerilla gaat, moet je op zoek naar een plek waar je al met goede grond zit, potgrondachtige ondergrond, te vinden onder braambezenstruiken en brandnetels, zeker GEEN weilanden waar vooral gras groeit, maar langs de randen van loofboombossen waar veel wilde kruiden groeien en waar het open gedeelte zuidelijk gericht is. Guerillatabs ken ik niet, maar ik al behoorlijke rezultaten gehaald met de plaatselijke bodem/put om te woelen met tomatenvoeding onder de vorm van korrels, eventueel wat oergesteentemeel, beendermeel, hoornmeel, kalk, niet in overdrijven en goed mengen.
      GEEN early soorten nemen, maar soorten echt bedoeld om hier outdoor te groeien; planten in mei/juni, oogsten in okt/nov (missch iets vroeger, hangt van de soort af), female seeds outdoor zijn zeer geschikt, nl. grapefruit en bubblegummer. Early guerilla kweekjes zie je meestal zeer slechte resultaten van, je wil bomen van planten, geen mieserige 50cm dure early soorten die je door het beetje toprot, dat je meestal niet kunt tegenhouden, de vuilbak in kunnen.
      Succes

      Comment


        #4
        Re: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

        Osmocote voor de "ultime" mega opbrengsten.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

          Escargot,

          Vriendelijk bedankt! Ik heb zojuist gecheckt op internet naar die guerillatabs. Klinkt veel belovend! Heb jij er ervaring met die tabs? Ik neem aan van wel Dus is het ook echt echt DE shit?
          Heb jij toevallig nog suggesties voor plant keuze?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          HJM,

          goed nummer om te beginnen Is Osmocote ook echt DE shit? Muchos gracias!

          Comment


            #6
            Re: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

            Je moet doen wat je wil

            de grond past zich aan..

            Zoek idd een goed plek, mooie begroeid met kruiden geen mos.


            Moedertje natuur doet de rest.
            Guerilla tabs geven een ideale toevoeging, geen gezeik.

            Zaden....kiezen welke je lekker vind en een zaad dat echt voor buiten is.
            Er zijn maar een 10.000 stuks zaden ofzoo.....dus ik zou zeggen....

            Veel plezier
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #7
              Re: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

              Autoflowers doe ik > lekker snel = 2 rondes per seizoen, hebben weinig nodig, klein dus onopvallend, kost geen drol want ik doe uitsluitend reguliere (=non fem) planten en heb er dus zaad van, potten vol. Brengt niet veel op per plant maar dat interesseert me ook geen fluit. Meer spots is de oplossing : risicospreiden. T'is voor de lol, guerilla is geen gelijkwaardige vervanger voor een beschermde spot waar je kan kweken wat je wilt en hoe je dat wilt.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

                Nog iemand een geniaal idee voor het oplossen van het water probleem?

                Comment


                  #9
                  Re: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

                  persoonlijk volg ik de eerste weken een beetje op, laat ze eerst voor groeien.
                  Na een maandje zouden ze normaal mits wat goed geworteld voldoende moeten hebben met het grondwater alleen al.
                  Dit kan je mede verkrijgen door je grond op voorhand goed om te woelen, dat die dus wat luchtiger ligt.

                  Groetjes Mister Frank.

                  Comment


                    #10
                    Re: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

                    Kweken kost inspanning, tijd en veel heel veel geduld.
                    Daarbij wil een flinke dosis, gezond verstand, best helpen.

                    Ik woon in zuid Frankrijk, je loopt je de tering met water de meer je kweekt, de meer je loopt.
                    Temperaturen lopen soms op, tot over de 40 graden zelfs, en als je dan 's Ochtends gewaterd hebt, kan je 's Avonds nog een keertje geven.

                    Volwassen plantjes, drinken dan ook geen half litertje, ze drinken tot een liter of vijf per dag

                    Grondwater....ja op een meter of 7 diep(als je geluk hebt)
                    En regen....wat is dat ???

                    Toch is het mij en al m'n vrienden, tot nu toe altijd gelukt.

                    De meer gezond verstand, de minder je hoeft te lopen.


                    Tssss, Nederland en waterprobleem......
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      #11
                      Re: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

                      Water hoef je je geen zorgen te maken hier bij ons, aan water geen tekort, je hoeft zeker niet bij te wateren, kan wel, eventueel met voeding bij, maar het hoeft echt niet.
                      Kzou me eerder zorgen maken over water, voornaamste is dat je niet in te natte ondergrond, dicht bij het grondwater, plant. Graaf een put op gewilde spot, zie je grondwater opkomen op +/- 50cm is het niet de ideale spot,
                      dan mag je nog eigen potgrond en dergelijke voorzien, tegen half september (meer regen) is alles kapot, door een veel voorkomende fout, teveel water/te natte ondergrond. Het komt er echt op aan de ideale spot te vinden.

                      De enige soorten die ik guerrilla heb geplant zijn die van Female Seeds outdoor dus veel raad kan ik je niet geven, lowrider#2 is ook wel leuk, als je het klein wilt houden,
                      maar eerder op terras dan ergens guerilla.

                      Waar je het meest voor moet opletten is slakken en konijnen (wild), voor slakken heb je slakkenkorrels, slakken eten die op en stikken, werk perfect :p, en konijnen mogen niet aan je planten kunnen, want snoeien doen ze!

                      Comment


                        #12
                        Re: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

                        https://www.google.nl/search?q=12+x+...w=1366&bih=600
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #13
                          Re: Perfecte voeding voor Guerilla kweek

                          Ik weet de ultieme soort.
                          Helaas is deze uitgestorven!
                          Auto AK Snow is wel leuk voor guerilla.
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #14
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...
                            X