Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

problemen met me klimaat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klimaat: problemen met me klimaat

    Korting op 420shop
    Ik heb een vraag ik heb problemen met me klimaat want het is continu 33 graden
    Ik heb al extra lucht toevoer erbij gedaan en een ventilator om het af te koelen en het blijf maar op lopen
    Dus als jullie enige suggesties hebben voor mij graag want ik draai nu proef om die warmte goed te hebben

    #2
    Re: problemen met me klimaat

    Wat is je wattage van de lamp en hoe groot is je kweekruimte?

    Waar wordt de lucht naar afgezogen?

    Comment


      #3
      Re: problemen met me klimaat

      Is je afzuig / invoer ventilator misschien te zwak?
      Gewoon een ventilator in je ruimte of alleen passieve gaten is niet genoeg denk ik, je moet echt geforceerd afzuigen om een
      juist klimaat te bekomen.

      Comment


        #4
        Re: problemen met me klimaat

        Heb ik ook. Het helpt om actief in te zuigen vanaf buiten het huis/appartement/ de garage. Dus echt koude buitenlucht. Maar s nachts ( als de lamp uit is bedoel ik) koelt het dan ook weer rapper af aangezien er koude lucht door de buis komt als de inlaat niet aanstaat. De winter, dient voor niets. .

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: problemen met me klimaat

          Hij zuig ook van buiten naar binnen maar het is nog steeds 30 graden en draai 600 watt maar hij blijf maar oplopen

          Comment


            #6
            Re: problemen met me klimaat

            Waar meet je de temperatuur eigenlijk .... en hoe ?

            Bedoel maar, normaal gezien zet je de thermometer ergens op de hoogte waar je bovenste bladeren/toppen komen ... met 600W dus zo'n 60 cm afstand
            Maar zorg er dan wel voor dat die onder afdakje staat en niet 'direct' in het licht ...

            Anders zijn zo'n metingen zoals jij nu krijgt wel beetje normaal denk ik ...

            Misschien eens een foto van je kweekplekje met de thermometer derin ?

            Comment


              #7
              Re: problemen met me klimaat

              Het temperatuur blijf nu eindelijk goed ik had hem onder me lamp gehangen blond he nu heb ik hem in de schaduw gehangen en nog een paar aanpassingen in me hok gedaan en hij loopt lekker

              Comment

              Bezig...
              X