Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is kweken met led lampen de moeite waard ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is kweken met led lampen de moeite waard ?

    Korting op 420shop
    hallo pieps, wil even weten of het kweken met led lampen wel de moeite waard is?????

    #2
    Re: is kweken met led lampen de moeite waard ?

    dit is een leeg forum, zonder zoekfunctie, de desbetreffende topics kan ik voor jou niet vinden, sorry hoor !!!!!!

    Comment


      #3
      Re: is kweken met led lampen de moeite waard ?

      Dat hangt van je doel af Tommie : vind je het leuk om een plantje te zien groeien onder paars licht dan is LED het neusje van de zalm. Vind je het leuk om 40kg/cm2 te kweken dan zou ik kijken naar andere bronnen. De zon bijvoorbeeld. Of -nog steeds de gouden standaard- een fijne HPSer in de smaken 250, 400 of 600.

      Voor bepaling of kweken in het algemeen jouw moeite waard is zou ik meer variabelen erbij betrekken.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: is kweken met led lampen de moeite waard ?

        Je kunt je ook afvragen of LED z'n geld wel waard is, want als we over ledverlichting praten dan gaat het al snel over lampjes van 300-500 euro per halve vierkante meter.
        Als geld geen issue is dan is het wel leuk om te doen. Qua elektriciteitskosten maakt het netto weinig verschil.
        Als je het echt voor de wiet doet is HPS een betere keuze.

        Kijk alle topics hier(niet in de chatbox) eens door.
        Er staan er nogal wat over LED.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X