Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aantal beginnersvragen over eerste Kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Aantal beginnersvragen over eerste Kweek

Korting op 420shop
    Hallo mede-kwekers,

Ik ben van plan om binnenkort (medio mei/april) 5 plantjes in mijn tuin te planten, wél in potten zodat ik het gemak heb ze te verplaatsen. Ik had begrepen dat deze dan ongeveer in augustus/september oogstklaar moeten zijn(?)
    Nou heb ik al rond gezocht op internet en begreep dat ik eerst de zaadjes moet ontkiemen en binnen een klein beetje moet laten groeien.

Nou heb ik een aantal vragen;
    - Welke wiet is het gemakkelijkst te groeien (tijd/opbrengst verhouding?) Ben altijd fan geweest van JH, WW, Amnesia Haze en Lemonhaze.
    - Hoe kan ik voordat ik ga kiemen al redelijk zeker weten dat ik de vrouwelijke plant te pakken heb, of is dat altijd een gok?
    - Welke grootte moeten de Potten hebben?
    - Welke voedingsstoffen raden jullie aan?
    - En is er ergens een handig kweekschema op het forum, die ik waarschijnlijk over het hoofd heb gezien (sorry).

Alvast bedankt voor de hulp!

Re: Aantal beginnersvragen over eerste Kweek

- Ik zou gaan voor een White Widow gaan dan, dit zijn sterke én stabiele plantjes (geen ervaring met outdoor hiermee).
    - Feminised zaad kopen...
    - Minimaal 11 liter zou ik doen, 15-24 liter optimaal (hoe meer aarde, hoe groter de plant kan worden, dus... cementkuipen ).
    - Mijn persoonlijke advies is altijd een 2 componentenvoeding (A+B), kies bekende lijnen, Canna/Plagron/Atami/Goldlabel etc., voor mij ook nog steeds een bos waar je de bomen niet meer kunt zien.
    - Deze kun je vinden bij de leverancier van je voedingsstoffen (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ma-alle-merken).

Comment

2014-02-15-13-55-42.png

Je word hier verwelkomt. Kleine moeite om je even voor te stellen.
      Hier onder bijvoorbeeld.
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

een dokter heeft zich vast ingelezen in de materie ..

(medio mei / juni)

planten hebben niet graag dat je ze verplaatst

antwoord op jou vragen kreeg je al van jiffy .. de rest kan je vinden in verslagen en sticky's ..

wil je antwoord op specifieke vragen dan kan je die vragen stellen .. maar algemene vragen over algemene basiskennis daar gaan we makkelijkheidshalve aan voorbij .. dit is onze hobby, het is niet onze job jouw werk en opzoekingen te doen..

alvast welkom en ik kijk uit naar een verslag van je kweekjes .. succes

Comment

Bezig...
        X