Ben ik goed of slecht bezig?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wiet75
    Advanced Stoner
    Member
    • Dec 2013
    • 57

    #76
    Re: Ben ik goed of slecht bezig?

    Thanks Thugz

    Comment

    • wiet75
      Advanced Stoner
      Member
      • Dec 2013
      • 57

      #77
      Re: Ben ik goed of slecht bezig?

      High beste mede growers,

      Ff een update van mijn plantjes

      Plant A:

      a.jpga1.jpga2.jpga3.jpga4.jpga5.jpg

      Plant B:

      b.jpgb1.jpgb2.jpgb3.jpg

      Plantjes A&B samen:

      ab.jpg


      Grtjs
      Wiet75

      Comment

      • wiet75
        Advanced Stoner
        Member
        • Dec 2013
        • 57

        #78
        Re: Ben ik goed of slecht bezig?

        High ff een update en een vraagje beste stoners,

        Hoe lang moet ik wachten tot ik kan drogen?

        Foto's:

        DSCI0001.jpgDSCI0002.jpgDSCI0003.jpgDSCI0006.jpgDSCI0008.jpgDSCI0009.jpgDSCI0010.jpgDSCI0011.jpgDSCI0011.jpgDSCI0021.jpg

        Grtjs
        Wiet75

        Comment

        • thugz
          Amazing Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4284

          #79
          Re: Ben ik goed of slecht bezig?

          wat is al dat geel op je bladeren bij de laatste foto?

          en je zal nog wel een paar weken geduld moeten hebben die moeten nog beginnen met zwellen
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment

          • wiet75
            Advanced Stoner
            Member
            • Dec 2013
            • 57

            #80
            Re: Ben ik goed of slecht bezig?

            Mijn lampje stond iets te dicht ik denk daarom dat het geel is geworden.
            Ik heb bijna geen geduld meer gohhh

            grtjs
            wiet75

            Comment

            • thugz
              Amazing Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4284

              #81
              Re: Ben ik goed of slecht bezig?

              reken nog maar een 4 a 5w
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment

              • Smowkie
                Elite Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 2684

                #82
                Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                Zeker! Nu geen oogstkoorts krijgen aub

                Comment

                • wiet75
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Dec 2013
                  • 57

                  #83
                  Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                  Thugz 4-5 weken? ben je er zeker van :o
                  ze staan al zeker 5 weken in de bloei

                  grtjs
                  wiet75

                  Comment

                  • dr00p
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2014
                    • 289

                    #84
                    Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                    Ziet er lekker uit man! En je geduld zal rijkelijk beloond hoor! Gelukkig heb je aan goeie raad geen gebrek.

                    Alles wat van ver komt is lekker he
                    Rough! Rough! Arrrr..

                    Comment

                    • thugz
                      Amazing Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4284

                      #85
                      Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                      ja dat ben ik vrijwel zeker. Toch zeker nog 4w volgens mij. We zeggen het wel wnr je al eens naar je trichomes kan kijken

                      Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment

                      • wiet75
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Dec 2013
                        • 57

                        #86
                        Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                        Ik ga 10 mei op vakantie en niemand kan mijn planten water geven xs, zal het een probleem zijn als ik ze dan al begin te drogen?
                        Hartelijk bedankt allemaal

                        Groetjes
                        Wiet75

                        Comment

                        • thugz
                          Amazing Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4284

                          #87
                          Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                          Hoe lang ben je weg? Dat is al over 2w he. Je hebt ook geen blumatsetje?

                          Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment

                          • wiet75
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Dec 2013
                            • 57

                            #88
                            Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                            Ik ga voor 2-3 weken inderdaad dat is binnen 2weken.
                            wat is een blumastsetje eigenlijk?

                            grtjs
                            Wiet75

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Neen ik heb geen bewatering systeem xs

                            Comment

                            • thugz
                              Amazing Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4284

                              #89
                              Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                              en je zou je plant 2 a 3w laten uitdrogen ofzo?
                              die zal gewoon dood zijn dan.

                              niemand die je plantje kan verzorgen intussen?
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment

                              • wiet75
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Dec 2013
                                • 57

                                #90
                                Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                                hoeveel dagen moeten ze dan drogen om te kunnen roken?
                                grtjs
                                wiet75

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                met drogen bedoelde ik oogsten op 10mei

                                Comment

                                Bezig...