Ben ik goed of slecht bezig?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #91
    Re: Ben ik goed of slecht bezig?

    ow ik dacht dat je van plan was de plant in de pot te laten en zo de grond laten uitdrogen.
    neen je plant kan je wel al drogen maar de vraag zal zijn of die dan al potent is.
    drogen is normaal een 10 a 14 dagen.

    jou zou ik als advies geven als je het dan toch gaat knippen enkel de grote bladeren en zo op zen kop hangen, en dan pas mooi knippen als je terug bent.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #92
      Re: Ben ik goed of slecht bezig?

      Nee je kan nog zeker niet knippen !
      Eerst stoppen met voeding geven.
      Aankomende weken geef je de plantjes alleen water, en dan ga je 8 of 9 mei knippen.
      Dan knip je al het blad wat op een steeltje zit eraf, en de rest hang je op z'n kop in een donkere, licht geventileerde ruimte (je kweekruimte kan ook, afzuiger heel zacht aan, en licht uit)
      Als je terug komt van vakantie is je wiet droog en kun je het in een weckpot doen ofzo.

      Zolang mogelijk uitstellen dus, en alleen water geven.
      Dan zijn ze waarschijnlijk nog niet helemaal klaar, maar het is beter dan niks.
      Volgende keer beter plannen dus.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • wiet75
        Advanced Stoner
        Member
        • Dec 2013
        • 57

        #93
        Re: Ben ik goed of slecht bezig?

        Dat was ik ook van plan
        hartelijk bedankt voor je tips thugz

        grtjs
        wiet75

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ik stop woensdag met voeding geven dan geef ik enkel water,
        ik had ook gelezen op het forum dat je voor het oogsten een zwarte zak over de planten kan zetten zodat ze meer thc produceren. Klopt dit kan ik het ook doen?
        allemaal bedankt voor jullie tops

        grtjs
        wiet75

        Comment

        • Plukken tufn
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 191

          #94
          Re: Ben ik goed of slecht bezig?

          Wiet 75 ik zou zeggen wat qnq zegt is juist
          thugz heeft ook gelijk maar de uitleg van qnq is duidelijker
          Die zwarte zak dient tot het zelfde als die weckpot een de plant droog is .
          en idd zoals qnq zegt je plant in je kweekhokje of tent hangen met het licht uit en de ventilatie aan is de beste manier van drogen denk ik
          Grtz de plukken

          Comment

          • wiet75
            Advanced Stoner
            Member
            • Dec 2013
            • 57

            #95
            Re: Ben ik goed of slecht bezig?

            Dankje wel allemaal voor jullie tips
            Ik stop dus woensdag met voeding, en een paar dagen voor het oogsten knip ik onnodig blaadjes af?
            en dan hang ik ze onderste boven, in een donkere plaats met een beetje ventilatie?
            En na de vakantie in de weckpot steken, hoeveel dagen in de weckpot eigelijk?

            Heb ik het goed verstaan beste mensen? of niet?

            Grtjs
            Wiet75

            Comment

            • thugz
              Amazing Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4284

              #96
              Re: Ben ik goed of slecht bezig?

              dat je stopt met voeding is goed,
              neen niet een paar dagen ervoor de moment zelf trek je die blaadjes eraf.
              ja dan hang je ze ondersteboven en wat ventialtie.
              yup in de weckpotten, zo lang dat je ervan kan afblijven hoe langer in de pot hoe beter de smaak.

              dus ja en neen
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment

              • Smowkie
                Elite Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 2684

                #97
                Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                Wel jammer van je tijd, denk niet dat ze al klaar gaan zijn, ze gaan natuurlijk wel wat rookbaars geven maar het zou beter kunnen, wacht dus zolang je kan met knippen!

                Comment

                • wiet75
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Dec 2013
                  • 57

                  #98
                  Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                  Komt in orde heb alles goed begrepen
                  Ik zal tot op het laatste minuut wachten voor het knippen
                  Volgende week zal ik nog wel eens een update plaatsen of komende dagen

                  Hartelijk bedankt voor jullie antwoorden mannen
                  Heb veel bijgeleerd dankzij de mede growers op het forum

                  Grtjs
                  Wiet75

                  Comment

                  • wiet75
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Dec 2013
                    • 57

                    #99
                    Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                    High beste leden,
                    ff een update van me dames:

                    Ter info: ze staan sinds 22/04/2014 onder een 400w lamp.Ze krijgen vanaf nu enkel water. Tips zijn altijd welkom


                    Foto's:

                    DSCI0003.jpgDSCI0006.jpgx.jpgDSCI0007.jpgDSCI0008.jpgDSCI0009.jpg
                    DSCI0010.jpgDSCI0011.jpgDSCI0012.jpgDSCI0014.jpgDSCI0015.jpg

                    Grtjs
                    Wiet75

                    Comment

                    • wiet75
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Dec 2013
                      • 57

                      #100
                      Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                      Gegroet allemaal,
                      ik ga donderdag de blaadjes knippen en de vrouwen op hun kop hangen.
                      maar ik heb een vraag, is het een probleem als ik ze zo 1maand laat drogen omdat ik op vakantie zal zijn.
                      de droogruimte is donker en zal geventileerd worden.
                      heb jullie antwoorden nodig please.
                      grtjs
                      wiet75

                      Comment

                      • Plukken tufn
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2013
                        • 191

                        #101
                        Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                        Ik denk niet dat dit een probleem mag zijn
                        de planten zullen goed gedroogd zijn tegen dat je van je vakantie terug keerd
                        en dan smoken maar

                        Comment

                        • wiet75
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Dec 2013
                          • 57

                          #102
                          Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                          hey dat is heel goed om te horen dat het geen kwaad kan
                          dankje wel voor je antwoord plukken tufn

                          grtjs
                          wiet75

                          Comment

                          • wiet75
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Dec 2013
                            • 57

                            #103
                            Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                            Hey,
                            Donderdag ga ik knippen en hangen
                            foto's volgen direct na het knippen

                            Grtjs
                            wiet75

                            Comment

                            • wiet75
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Dec 2013
                              • 57

                              #104
                              Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                              High beste leden,

                              Vandaag geknipt en gehangen, morgen ga ik met vakantie voor 1 maand.
                              Is dit een probleem probleem bij het drogen?

                              DSCI0001.jpg DSCI0003.jpg DSCI0004.jpg

                              wat kweek info:

                              Ontkiemen:
                              Plant A: 28 januari
                              Plant B: 31januari

                              24uur licht groeilamp tot 20 februari

                              Vanaf donderdag 20 februari 18/6 licht

                              Vanaf zaterdag 8 maart 12/12 met bloeilamp 125w

                              Zondag 23/03/2014 Eerste haartjes plant B

                              Dinsdag 22/04/2014 Bloeilamp 400w

                              Donderdag 08/05/2014 Knippen en drogen.

                              Allemaal hartelijk bedankt voor de nodige info en voor het mee volgen

                              Grtjs
                              Wiet 75

                              Comment

                              • thugz
                                Amazing Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4284

                                #105
                                Re: Ben ik goed of slecht bezig?

                                zal je sterk tegen vallen vrees ik
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...