Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een paar beginners vragen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een paar beginners vragen.

    Korting op 420shop
    Ik heb een paar zaden in huis gehaald (royal dwarf), deze wil ik binnen gaan kweken.

    Overal staat wat anders over het ontkiemen, sommige zeggen dat je beter direct kan planten in aarde andere zeggen eerst kiemen, wat is nou het beste om te doen?

    Hoeveel licht geef ik de planten als ze nog groeien? 18 uur? en als ze bloeien?.

    Gebruik ik nog voeding (verkoper geeft aan niet nodig, maar wel goede aarde. Wat is goede aarde? kan ik dat gewoon in het tuincentrum kopen?).

    Dank voor jullie hulp alvast!

    #2
    Re: Een paar beginners vragen.

    overal staat wat anders .. dus je hebt al wat gelezen .. als iedereen wat anders zegt dan zal je ook hier 1001 antwoorden krijgen, beetje zinloos om een zoveelste keer de zelfde vraag te stellen .. ze is immers al 1001 keer beantwoord ..

    anywho..

    autoflowers op 18h .. dwz auto flowers op 18h .. altijd

    je gebruikt voeding als je plant dat nodig heeft, en enkel dan .. kijk op de zak van je potgrond .. en probeer te achterhalen voor hoeveel weken die voeding bevat. die vraag is ook zinloos om te beantwoorden aangezien wij niet weten wat je gebruiken zal .. moesten we het wel weten dan nog kon je ze zelf beantwoorden door .. op de zak te kijken ..

    het antwoord op de vraag wat goede aarde is krijg je in de elvendertig topics die gaan over het kweken van royal dwarfjes .. in die kweekverslagen zal je de resultaten zien van iedere mogelijk gebruikte soort grond .. best leerzaam .. je kan dat opzoeken via de search knop of de geavanceerd zoeken knop .. succes

    graag gedaan.


    [edit: ga je ook voorstellen in het daarvoor aangemaakte topic, dbv]

    Comment


      #3
      Re: Een paar beginners vragen.

      hallo smok1ngw33d,

      allereerst..introduceer je eventjes bij de member introduction

      er is genoeg informatie op dit forum over ontkiemen, voeding en hoeveel licht je planten nodig hebben. Gebruik de zoekbalk op dit forum of gebruik google en je hebt binnen no-time de antwoorden op je vragen !

      Succes met je kweek

      ROEG!

      Comment

      Bezig...
      X