Mijn eerste plant.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • JohnnyHaze
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2012
    • 912

    #16
    Re: Mijn eerste plant.

    @grower72
    tip: hang je lamp lager dan strekt je plantje niet zo hard, 2e tip maak even zelf een kweekverslag

    Comment

    • Grower72
      Advanced Stoner
      Member
      • Mar 2014
      • 60

      #17
      Re: Mijn eerste plant.

      Ik heb mijn probleem uitgelegd in de growshop en die vent zegt dat ik tot de wortel genoeg ontwikkelt is op 60cm boven de pot en dan naar 40 cm laten zakken. ben ik verkeerd geïnformeerd? Wat het verslag betreft, dat is ondertussen al gebeurd, mijn excuses voor de onwetendheid, ben nieuw hier en vooralsnog een leek
      Last edited by Grower72; 6 March 2014, 12:27. Reden: Fout in spelling :-(
      A joint a day keeps the doctor away

      Comment

      Bezig...