Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektentje kopen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektentje kopen.

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen,

    Ik heb mijzelf zojuist voorgesteld in het nieuwe leden gedeelte en heb al een paar vragen voor jullie klaarstaan.

    Over een aanal weken wil ik beginnen met kweken. Dit op kleine schaal en enkel voor eigen gebruik. Nu heb ik al verschillende topics gelezen en sommige dingen zijn me nog niet helemaal duidelijk. Ook wil ik scroggen met autoflowers.

    Voor alle duidelijkheid, ik wil niet al te veel geld er aan uitgeven en ik ben al blij met een redelijk wietje.

    Op het internet kwam ik het volgende tegen:
    https://www.desjop.nl/index.php?acti...ang=nl&x=promoDit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ook heb ik deze nog gevonden:
    http://www.growshopholland.com/dark-...60-budget.html

    Lijkt deze beter of zeggen jullie niet?

    #2
    Re: Kweektentje kopen.

    Scroggen met autoflowers?
    Lees eerst nog maar eens wat meer autoflower verslagen...
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      #3
      Re: Kweektentje kopen.

      Mijn excuses dus

      Zojuist gelezen dat het teveel stress geeft en autoflowers hiervoor te compact blijven. Al heb ik dot toch al op het internet tegen gekomen. Daarom mijn vergissing. Nog maar juist geregistreerd en al bijgeleerd.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Kweektentje kopen.

          Onder het plaatje van de eerste tent is duidelijk een koolstoffilter afgebeeld.
          Beide tentjes vind ik erg laag. Weet je al hoe hoog het soort wordt wat je wil gaan kweken?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Tevens -
          Optie is dus alleen met tl-verlichting. Die zijn dus alleen voor de groeifase. Wat doe je daarna?

          Comment


            #6
            Re: Kweektentje kopen.

            hi smoochy,

            Beter koop je een tent van 2 meter hoog ivm filtel(koolstoffilter) wat binnen zit en de lamp. daar gaat al een stuk van je hoogte vanaf en dan krijg je beneden nog
            een stuk ruimte dat weggaat vanwege je pot.
            stel je wilt id toekomst wat anders kweken dan zit je met de minimale ruimte.
            persoonlijk vind ik dat afzuigertje op foto ook niet echt iets fijns.

            Neem een tentje van 2 meter hoog en filter, lamp+evsa, afzuiger (softbox), fanclip, luchtvochtigheidmeter, een fancontroler (Maakt t makkelijker),en een luchtbevochtiger(marktplaats erg goedkoop).
            Ph meter, maatbekers. Als t goed is zijn dit de spullen die je tentje compleet maken en miss nog wat anders maar dat zal dan wel blijken. wat ik net benoemde zijn de
            dingen die wel belangrijk zijn. kijk hier wat er tekoop is en of op marktplaats.

            succes

            Comment

            Bezig...
            X