Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Kleine paniek ÷ blad krult

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help! Kleine paniek ÷ blad krult

Korting op 420shop
    Hallo iedereen!
    Ik ben nieuw hier en ook nieuw in de kweek van wiet, dus gegroet mede stoners!

SETUP
    white widow plantje met een kweektent van 60x60x180(growlab), een 600watt hps en een luchtbevochtiger. Ook staat er een afzuigventilator die altijd op 20% staat tot die boven 28 graden komt.

PROBLEEM
    Ik zit nu op dag 16 van de groei (zaden) en mijn WW plantje is 20cm en vrij breed. (foto's in bijlage) Ik was van plan om vanavond over te schakelen op 12/12 en voeding te beginnen geven. (GOLD A+B+C) heb nog geen voeding gegeven tot op nu, enkel elke dag 300ml water (zit in een pot van 20liter).
    Nu merkte ik er straks dat er toch iets bizar met mijn bladeren aan de hand was, ze voelde wat sponsig en krulde zachtjes.

Weten jullie misschien wat er aan de hand is, misschien omdat ik nog geen voeding gaf? Alvast bedankt!
    Fotos in bijlage
    Attached Files

Re: Help! Kleine paniek ÷ blad krult

Welkom Psyko,

Hoe hoog hangt je lamp ten opzichte van je plantje? Ik denk persoonlijk dat je tentje iets te klein is voor een 600 watt HPS. Maar dit is puur mijn mening.....Ziet er uit of ze te rap transpireren.
    Staat je ventilator rechtstreeks op je dames gericht?

foto zonder HPS is duidelijker als dat even mogelijk is....
    Grtz
    Last edited by reiko; 27th February 2014, 10:14.
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Zelfs een 400W lamp is al ruim voor zo'n oppervlakte. Het kan ook met een 250W.

Hitte en tocht inderdaad.
      Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

Oke ik zal ervoor zorgen dat de zwenk ventilator veel stiller gezet wordt en zal proberen met mijn afzuigventilator dit wat te balansereb