aankopen^^

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SmokingSlaughter
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2014
    • 57

    #1

    aankopen^^

    Korting op 420shop
    heeft er iemand ervaring met deze spullen? goeie of slechte
    en heb ik zo'n beetje alles wat k nodig heb (op de zaadjes en potten na)

    1 Mammoth Neon Ballast 55W € 57,02
    2 Mammoth TCL 55W 6500K (Groei) € 9,48
    2 Mammoth TCL 55W 9500K (Stekken) € 9,48
    2 Mammoth TCL 55W 2700K (Bloei) € 9,48
    1 Budget Kweekset 100x100x180cm Compleet € 350,00
    1 Atami Ata Awa Max A+B 1L € 8,50
    Atami B'Cuzz Bio Growmix 50 Liter € 7,25

    ik sta werkelijk te popelen om te beginnen, maar graag wat feedback
    thnx
  • Gamm
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1610

    #2
    Re: aankopen^^

    Als je met zaad werkt heb je geen lamp nodig voor stekken.
    Bestaat dat trouwens ook al?

    Gewoonweg groei en bloei nemen.

    Wat zit er verder in die budget kweekset compleet?
    Volgens mij zitten daar al lampen enzo in, dus waarom een extra ballast en lampen apart kopen?
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment

    • k1
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 3660

      #3
      Re: aankopen^^

      die lamp voor stekjes onder te zetten , vind ik zelf overbodig

      werkt even goed met de groei lamp
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: aankopen^^

        De winter is voorbij en opeens gaat iedereen tentjes aanschaffen.

        Mis ik iets ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • EL Guerilliero
          Advanced Grower
          • Nov 2012
          • 1090

          #5
          Re: aankopen^^

          welke winter?

          Comment

          • SmokingSlaughter
            Advanced Stoner
            Member
            • Mar 2014
            • 57

            #6
            Re: aankopen^^

            @ Gamm: Mammoth Classic 100
            ELT 400W - GE Lucalox Lamp - Spiegelkap
            S-Vent Buisventilator TT125
            Can1500PL koolstoffilter
            Alu4u Ø127mm 2meter
            2x Slangklem Ø60-165mm
            Hortilab Hortimeter Basic
            BLT Clip-Fan 2 stenden incl voet 18cm
            Cli-Mate Fan Controller + Thermostaat 1000W
            2x A Kwaliteit KAbel 3x1,5mm 2meter met stekker
            VMVL Kabel Wit 3x1,0mm 2meter
            Eurotech Analoog
            Victor Ketting 2meter
            4x S-Haak 40x11mm
            en extra lampen, omdat ik graag met T-Neon wil werken ipv een lamp van 400W. is ook een voorwaarde van me vriendin(A)
            omdat er geen tentje te koop is met T-Neon lamp is koop k de lampen en balast erbij zodat ik die kan hangen ipv een 400W lamp

            @QnQ: dit idee speelt al veel langer maar nu pas het geld over om daadwerkelijk te gaan beginnen
            @K1: oke, dan haal ik die stekjes lamp weg, thnx voor de tip

            Comment

            • matthijs1990
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Apr 2010
              • 326

              #7
              Re: aankopen^^

              Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero
              welke winter?
              Haha idd!!


              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

              Comment

              • SmokingSlaughter
                Advanced Stoner
                Member
                • Mar 2014
                • 57

                #8
                Re: aankopen^^

                de spullen zijn besteld! Beter komen ze heel snel hierheen^^

                Comment

                • matthijs1990
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2010
                  • 326

                  #9
                  Re: aankopen^^

                  Ik kweek nu zelf ook met t-neon! Moet mooi werken!


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                  Comment

                  • SmokingSlaughter
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Mar 2014
                    • 57

                    #10
                    Re: aankopen^^

                    ja ik ben heel benieuwd, en k heb White Domina Autoflower Kannabia

                    gekocht via 420 shop, slimme eerste keuze of maakt dit niet uit?

                    boooeehooehoe, k moestWhite Domina Kannabia hebben, crap...

                    ff mailtje aan gewaagd, misschien kan de bestelling aangepast worden *duimend*

                    Geregeld^^ zwaar relaxt! Op naar de White Domina Kannabia. Nogmaals, is dit een slimme eerste keuze?:p
                    Last edited by SmokingSlaughter; 12 March 2014, 17:51.

                    Comment

                    Bezig...