Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klein blijvende gemakkelijke wietsoort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    klein blijvende gemakkelijke wietsoort

    Korting op 420shop
    hallo iedereen, omdat ik een beginneling ben stel ik deze vraag

    Ik ben van plan enkele plantjes te kweken onder 4 x 36 watt tl lampen (2x cool white en warm wit), zonder enige afzuiging want het is gelegen in een berging op de bovenverdieping. dus waar ik dus op zoek naar ben is een gemakkelijk, klein blijvend (1-1.2 m) hoog, minder ruikend plantje. als het kan groei en bloei onder TL.

    PS: heb nu al een klein projectje aan de hang met Maroc deze worden buiten geplaatst, maar heeft iemand hier ook al ervaring mee met deze soort? in mei zal ik deze verplanten in 45 l potten met speciale aarde voor cannabis planten.

    alvast bedankt

    greetz smette500

    #2
    Re: klein blijvende gemakkelijke wietsoort

    Zonder afzuiging gaat het niet werken
    -

    Comment


      #3
      Re: klein blijvende gemakkelijke wietsoort

      Neem een auto flower zoals Angels Auto Mix, Of een super compacte Afghaan zoals Happy Brother en zaai die direct onder 12/12.

      Marok heeft de pest aan nattigheid, neem dus een zeer doorlatende grond waar klei in zit. Bv cocosgrond met 10% klei uit de polder of zo. Bentoniet kan ook.
      "Speciale" wiet grond is zonde van je geld, neem cocos grond van VAM, DCM, Pokon, of weet ik veel.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Neem een auto flower zoals Angels Auto Mix, Of een super compacte Afghaan zoals Happy Brother en zaai die direct onder 12/12.

      Marok heeft de pest aan nattigheid, neem dus een zeer doorlatende grond waar klei in zit. Bv cocosgrond met 10% klei uit de polder of zo. Bentoniet kan ook.
      "Speciale" wiet grond is zonde van je geld, neem cocos grond van VAM, DCM, Pokon, of weet ik veel.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: klein blijvende gemakkelijke wietsoort

        Alvast bedankt voor de reacties.
        Dus plagron is gewoon geld verspilling, bedankt voor de tip

        Is er een andere mogelijkheid om afzuiging te creeren. Zonder uit of inlaat naar buiten toe?
        En goe zit dit met de tl lampen zou dit werken?

        Comment


          #5
          Re: klein blijvende gemakkelijke wietsoort

          Hoi daar,

          Ook een beginneling maar met wat ik lees als je kweek met autoflowers binnenhuis dat die plantjes niet te hoog worden, hier vind je een lijstje http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...es-(automatics)

          Met wat ik ook lees moet er lucht in de ruimte komen, misschien eens een foto plaatsen van je berghok.
          Goedkoopste oplossing voor je is denk ik met een houtboor in je deur boven en onderaan gat boren en deurventilatierooster plaatsen zoiets bv.9200000010477605.jpg
          Kan je dit ook niet dan denk ik dat je het best af bent dan met een kleine staande airco te kopen die te plaatsen en onderaan je deur van je berghok over de deurlengte 1 a 2 cm afzagen?

          grtt en ook succes met j eerste kweek
          Last edited by odyssee; 13 March 2014, 08:26.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

          Comment


            #6
            Re: klein blijvende gemakkelijke wietsoort

            Als je gaat scroggen ben je niet beperkt qua soortje.
            Dan kun je elk soortje kweken !

            Scroggen is geen HansKazan, gewoon de plantjes door een stuk gaas laten groeien en tot de bloei alles wat 5cm uitsteekt plat binden.
            Voorbeelden genoeg bij de kweekverslagen
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: klein blijvende gemakkelijke wietsoort

              bedankt voor de tips zal ik zeker toepassen,
              maar de kweekruimte bevindt zich op de bovenste verdieping van mijn huis (foto's volgen nog), maar mijn ouders willen geen geurtjes
              hoe los ik dit dan op?

              MVG

              Smette500

              Comment


                #8
                Re: klein blijvende gemakkelijke wietsoort

                Kweken in een afgesloten ruimte (hok, kast, tent) met een afzuiger en een koolstoffilter.
                Alles is verkrijgbaar bij de (online) growshop.

                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: klein blijvende gemakkelijke wietsoort

                  Heb zelf een dwarfryder laatst er in gezet (kruising northernlight x ruderalis) en hij is al aardig op weg en die blijft vrij klein

                  Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: klein blijvende gemakkelijke wietsoort

                    Deze Niranjan is gekweekt onder het 12/12 systeem.
                    Attached Files
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #11
                      Re: klein blijvende gemakkelijke wietsoort

                      dag 7.jpgdag 7 (2).jpgdit is de plaats waar het al moet gebeuren, er is wel een velux raam

                      Comment

                      Bezig...
                      X