Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghan outdoor kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afghan outdoor kweek

    Korting op 420shop
    Goedenavond

    heb via het internet 10 Afghan outdoor zaden gekocht,heb inmiddels 5 zaden in de ontkiem fase gezet,nu komt mijn 1 e vraag,is dit te vroeg??zoja hoe is dit op te lossen,moet ik ze de 1e paar weken binnen zetten,en moet ik er dan een lamp boven houden,of is de vensterbank/zonlicht genoeg,en wanneer kan ik de overige 5 zaden het beste ontkiemen,lees op het het internet verschillende opties over de buitenkweek,hoop dat ik hier een goede info kan krijgen voor mijn plan de campagne...zit met vragen welke voeding ik moet gebruiken,hoeveel licht hebben ze nodig en nog veel meer vragen.....hopelijk kunnen jullie mij een eind op weg helpen..BVD

    #2
    Re: Afghan outdoor kweek

    Zoveel mogelijk licht ! Hoeveel? Stel je voor dat je 12 seconden in de zon kijkt...zoveel. Gedurende 18 uur per dag.
    Voeding komt pas 3 weken nadat je ze voor het laatst overgepot hebt.
    Als je ze in de volle grond wil zetten heb je vaak pas in augustus voeding nodig.

    Outdoor Afghan zeg je...en van wie zijn die dan ?
    Geen autoflowers, dus je bent inderdaad zeker 2 maanden te vroeg.
    Die andere 5 zou ik bewaren tot eind mei.

    Binnen heb je een goeie lamp nodig. (check zin 1)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Afghan outdoor kweek

      dit zijn de zaden die ik heb gekocht http://www.high-supplies.com/en/66-a...oor-seeds.html ,het is dus te compenseren met een goede lamp er boven???als ze maar de 18 uur licht krijgen,ga rond mei de volgende 5 zaadjes ontkiemen,en met deze 5 het beste er maar van te maken,als er nog mensen zijn met hints/tips let me know!!!!

      BVD

      Comment

      Bezig...
      X