eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • m92k
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Mar 2014
    • 13

    #16
    Re: eerste kweek

    hebben een snelle levering volledig anoniem zeker. De serves hoe ze contact houden. Ben ik heel erg blij mee kan via email.chat WhatsApp. Telegram enz enz had binnen 5 minuten. Reactie. Op me vraag ik ben er tevreden. Over de kwaliteit. Van de planten. Zelf kan ik je weinig. Over vertellen aangezien. Ik net aan t ontkiemen ben ik hou je op de hoogte hoe en wat

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Net contact. Opgenomen met freeseeds ben benieuwd. Naar reactie: https://www.freeseedsonline.com/producten/bulk-zaden-buiten-1-euro/buiten-wietzaden-bulk-feminized-euro-knaller/

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #17
      Re: eerste kweek

      wazige site!
      spreekt mij totaal niet aan.
      ziet er allemaal tè goedkoop uit
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • m92k
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Mar 2014
        • 13

        #18
        Re: eerste kweek

        Ja de site is niet heel.helder mee eens maar voor.die prijs ben ik best benieuwd. Wat t oplevert

        Comment

        • xslt66x
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Oct 2009
          • 305

          #19
          Re: eerste kweek

          Ja dat gevoel heb ik ook angel, daarom benieuwd naar ervaringen 😊 en als ze fem aanbieden en het blijkt regulier te zijn is dat wel heel slecht! Maar ik wil niet te snel conclusies trekken! Greetz, xslt66x

          Comment

          • m92k
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Mar 2014
            • 13

            #20
            Re: eerste kweek

            Oorspronkelijk geplaatst door xslt66x
            Ja dat gevoel heb ik ook angel, daarom benieuwd naar ervaringen 😊 en als ze fem aanbieden en het blijkt regulier te zijn is dat wel heel slecht! Maar ik wil niet te snel conclusies trekken! Greetz, xslt66x
            Net bericht. Terug ontvangen van freeseeds. Fout op de website. Word verander zaden zijn.gefemiseerde

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Ze zijn hardbezig om de site te verduidelijken. Volgende week hoort er meer info. En als t goes is alles.duidelijk er op.te staan we wachten af

            Comment

            • m92k
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Mar 2014
              • 13

              #21
              Re: eerste kweek

              DSC_0045.jpg

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #22
                Re: eerste kweek

                Bedoel je freeseeds .nl .biz .org .com .net .jodokus of wat ?

                ooh .com lees ik verderop....da's van ams.
                Geen adres, geen telefoonnummer.Ik blijf altijd weg van dat soort vage sites.
                Ik moet wel weten waar ik de pui eruit kan rijden mocht er iets mis gaan.
                Last edited by QnQ; 24 March 2014, 16:24.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • matthijs1990
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2010
                  • 326

                  #23
                  Re: eerste kweek

                  Ik vind freeseeds echt troep! Heb ook twee zaadjes critical autoflower besteld maar de een is niet eens ontkiemd en de ander blijft mini...



                  Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                  Comment

                  • xslt66x
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2009
                    • 305

                    #24
                    Re: eerste kweek

                    Oorspronkelijk geplaatst door matthijs1990
                    Ik vind freeseeds echt troep! Heb ook twee zaadjes critical autoflower besteld maar de een is niet eens ontkiemd en de ander blijft mini...



                    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                    Hoe lang is dat plantje al boven de grond?

                    Greetz, xslt66x

                    Comment

                    • matthijs1990
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2010
                      • 326

                      #25
                      Re: eerste kweek

                      12 dagen:p....


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                      Comment

                      • m92k
                        Plantje
                        Nieuw Lid
                        • Mar 2014
                        • 13

                        #26
                        Re: eerste kweek

                        Tjha ieder z.n ding dit zijn de mijne op dit momentDSC_0052.jpg

                        En dit zijn me ontvangen stekkies staan er wat beter. VoorDSC_0048.jpgDSC_0048.jpgDSC_0048.jpgDSC_0048.jpgDSC_0048.jpg

                        Comment

                        • m92k
                          Plantje
                          Nieuw Lid
                          • Mar 2014
                          • 13

                          #27
                          Re: eerste kweek

                          9 van de 10 zaden ontkiemt voor 12 euro is dat echt niet verkeerd

                          Comment

                          • m92k
                            Plantje
                            Nieuw Lid
                            • Mar 2014
                            • 13

                            #28
                            Re: eerste kweek

                            Vraag wat vinden jullie beter werken steenwoo.of gewoon aarde

                            Comment

                            • xslt66x
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2009
                              • 305

                              #29
                              Re: eerste kweek

                              Aarde, kan je fouten nog wel opvangen op steenwol moet e precies weten wat je doet!

                              Greetz, xslt66x

                              Comment

                              • swoof
                                Senior Stoner
                                Member
                                • May 2014
                                • 34

                                #30
                                Re: eerste kweek

                                Heb je ondertussen al meer fotos?

                                Comment

                                Bezig...