Helpie!!!! ik heb jullie HULP NODIG!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • YoungGrower98
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 248

    #1

    Overige: Helpie!!!! ik heb jullie HULP NODIG!!!

    Korting op 420shop
    Goedenavond Heren en dames,

    Ik heb sinds kort een zaadje geplant deze is al aardig op weg en is nu een plant aan het worden MAAR,
    Ik krijg van veel mensen te horen dat hij teveel strekt.
    WAT MOET IK DOEN !!!! ik wordt enigzins wanhopig ik ga hem zowiezo binnekort overplaatsen in een andere pot ,

  • xslt66x
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 305

    #2
    Re: Helpie!!!! ik heb jullie HULP NODIG!!!

    Jezus man, als je een keer leest of luistert naar wat mensen tegen je zeggen hoef je niet van die drama's te schoppen! Als ik jou was zou ik het aan je moeder vragen want van ons neem je toch niks aan! Succes!

    Greetz, xslt66x

    Comment

    • Wietefras
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2013
      • 4374

      #3
      Re: Helpie!!!! ik heb jullie HULP NODIG!!!

      Je moet wel 18 jaar zijn he.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment

      • YoungGrower98
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2014
        • 248

        #4
        Re: Helpie!!!! ik heb jullie HULP NODIG!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door xslt66x
        Jezus man, als je een keer leest of luistert naar wat mensen tegen je zeggen hoef je niet van die drama's te schoppen! Als ik jou was zou ik het aan je moeder vragen want van ons neem je toch niks aan! Succes!

        Greetz, xslt66x
        mijn excuus slt ,
        ik heb er met mijn moeder over gesproken en die gaf mij ook het duidelijke advies om niet zo'n heisa te schoppen op het forum hier over en voorderest gewoon die plant voor het raam laten staan en geen extra licht meer te geven met een lamp als het donker is en hem genoeg te laten rusten

        Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

        Comment

        • YoungGrower98
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2014
          • 248

          #5
          Re: Helpie!!!! ik heb jullie HULP NODIG!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
          Je moet wel 18 jaar zijn he.
          Ja dat weet ik ,
          die 98 brengt nog al verwarring met zich mee en al helemaal omdat ik aangeef dat ik dit met mijn moeder doet maar er staat een complete verklaring op mijn groei verslagje



          Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

          Comment

          • Kruidenman
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Mar 2014
            • 3

            #6
            Re: Helpie!!!! ik heb jullie HULP NODIG!!!

            Hallo zou iemand mij kunnen vertellen als deze plant goed gaat hij is 7 weken en 1 dag
            Attached Files

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #7
              Re: Helpie!!!! ik heb jullie HULP NODIG!!!

              Ik zie stress en panniek, en overal zit een streep door.
              Onverdragelijk, dit komt echt niet goed.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • Smowkie
                Elite Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 2684

                #8
                Re: Helpie!!!! ik heb jullie HULP NODIG!!!

                Zoals hjm aangaf , veel zwarte strepen, ik vrees voor een besmettelijke aandoening

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Helpie!!!! ik heb jullie HULP NODIG!!!

                  Als ik door de lamellen kijk dan zie ik wel enige vlekjes op je blad. Wat dat voor vlekjes zijn (spint, kalkgebrek enz.) is op deze foto's niet te zien. Maak eens foto zonder hps licht of stel je sluitertijd, diafragma en witbalans goed in.

                  Comment

                  • Silas
                    Admin
                    Lucky MemberModeratorAdmin
                    • Sep 2009
                    • 1272

                    #10
                    Re: Helpie!!!! ik heb jullie HULP NODIG!!!

                    1 pak de plant
                    2 zet de plant in het licht
                    3 op knopje drukken Foto Maken

                    Om je vraag te beantwoorden, je moet nog wel een paar weken.

                    Zoals je ziet wordt dit soort onderwerpen Niet op prijs gesteld.

                    Caps gebruiken staat gelijk aan schreeuwen!

                    Topic gesloten.
                    Veel gestelde vragen over het forum
                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    ?
                    420Shop.NL
                    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                    Comment

                    Bezig...