Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

op balkon kweken een goed idee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: op balkon kweken een goed idee?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben nieuw hier en wil voor de eerste keer 4 plantjes kweken. 3 plantjes White Widow en nog een plant van een willekeurige soort die er bij word geleverd. Binnen kan niet omdat ik niet alleen in het huis woon en niet iedereen de planten binnen wil hebben staan, dus ik zat te denken aan het balkon omdat daar de zon bijna heel de dag door schijnt.. Mijn vraag is of dit een goed idee is en wat er handig is om te doen ivm het nederlandse klimaat.. Heeft iemand tips voor mij?

    #2
    Re: op balkon kweken een goed idee?

    Klimaat technisch is dit geen probleem. Grootste probleem is dan de kliklijn.

    Comment


      #3
      Re: op balkon kweken een goed idee?

      Jaa we hebben bedacht er bamboe boompjes eromheen te zetten stuk of 2 / 3 zodat het niet heel erg opvalt.. verder zien mijn buren er niets van dat weet ik bijna zeker..

      Comment


        #4
        Re: op balkon kweken een goed idee?

        Ze ruiken dat dan wel! blijft risicovol. Als je er echter niet meer dan 5 hebt staan en erwordt geklikt dan komen ze die enkel afknippen, afstandsverklaring en thats it voor de justitie. Wat je wooningvereniging daar dan verder mee doet is willekeur van de wooncoop.

        Comment


          #5
          Re: op balkon kweken een goed idee?

          Jaa en we kennen de buren redelijk goed dus als ze er last van hebben gaan ze eerst naar ons toe en dan zet ik ze wel ergens anders neer desnoods..

          Comment


            #6
            Re: op balkon kweken een goed idee?

            Veel succes met de balkonkweek.

            Comment


              #7
              Re: op balkon kweken een goed idee?

              Dankjewel! Heb de zaadjes deze week binnen.. Ben erg benieuwd!

              Comment

              Bezig...
              X