Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

master kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietzaden: master kush

    Korting op 420shop
    Ik ben 2 weken geleden naar amsterdam geweest,
    en bij de masterkush die ik had gekocht zaten 6 zaadjes,
    eerst dacht ik ohh zaadjes bij mn weed , maar dan dacht ik, eehy laat me deze eens proberen zaaien,
    Ik heb ze dus allemaal in een glas water gelegd, na ongeveer 6u zinkte het zaadje en ik denk na ongeveer 20u
    begon het te kiemen dan heb ik ze in kleine verteerbare potjes gestoken,
    een week later zijn ze uitgekomen en ongeveer 3-4 cm groot, ik heb ze nu allemaal terug over gepot naar een iets groter potje.
    Ze staan nu gewoon voor de vensterbank en groeien heel goed. Ik zou deze graag buiten zetten maar ik denk niet dat masterkush iets kan worden
    met het klimaat in belgie. en ik weet ook niet goed wanneer.

    tips zijn welkom

    Greetz

    #2
    Re: master kush

    Master kush is een vroegbloeier dus het kan best wel eens wat worden buiten. Houd wel rekening met rot, want indica's zijn compacter en dus rotgevoeliger buiten.

    Enuuhh
    Oorspronkelijk geplaatst door chakie View Post
    zinkte
    Facepalm_facepalm.jpg

    Comment


      #3
      Re: master kush

      Volgens mij groeien (strekken) de plantjes voor de vensterbank meer, omdat ze weinig licht krijgen... Volgens mij kun je ze beter buiten zetten allemaal (s nacht binnen?) en dan als er n mooie wortelkluit is in grote potten (zelf beginnend) is allemaal te lezen hier trouwens... Waarom dingen vragen als je ze makkelijk op kunt zoeken... En al vast in voren gaan lezen over welke stadia je plantjes doorgaan enzo

      Suc6

      Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

      Comment

      Bezig...
      X