Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bruine haartjes.omkappen of nog niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bruine haartjes.omkappen of nog niet?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal.
    Ik heb 4 plantjes gezet 2x ww af en 2 x think different af.
    Nu is mijn vraag de ww 1 ervan ziet er bijna klaar uit heeft bijna geen topjes.droog mss 5 gram maar de haartjes zijn zeker 75 bruin.trichs zien er wit uit.
    Moet ik deze al omkappen?
    Ben alvast begonnen bij deze met enkel water te geven want dat moet de laatste 2 weken heb ik gelezen.ben er gisteren wel pas mee begonnen
    Alvast bedankt

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Excuses voor de foto's heb men tablad blijkbaar verkeerd gehouden
    Attached Files

    #2
    bruine haartjes.omkappen of nog niet?

    Ik zou ff met microscoop bekijken! Dan weet je t zeker! Maar ik zou hem omhakken

    Comment


      #3
      Re: bruine haartjes.omkappen of nog niet?

      Ja heb gewoon en vergrootglas maar kan het niet zo heel duidelijk zien. Wit of doorschijnend ligt blijkbaar dicht bij elkaar. Nog mensen een mening?

      De nieuwe foto zijn ze alle 4 rechts vooraan is de ww de linkse lijkt dikkere topjes te hebben is de td maar dat is niet zo. De ww heeft weinig maar kleine vaste topjes.maar ik ga er blijkbaar niet veel aan hebben.
      Attached Files
      Last edited by Sorento; 22 March 2014, 18:41.

      Comment


        #4
        Re: bruine haartjes.omkappen of nog niet?

        Misschien eens foto'tje zonder die lamp nemen ... zou veel beter zicht geven

        Maar klaar zien ze der in ieder geval niet uit ...

        En ook beetje meer info zou natuurlijk welkom zijn

        Comment


          #5
          Re: bruine haartjes.omkappen of nog niet?

          Dat de rest nog niet klaar is weet ik. Maar de ww ? Als alle haartjes bruin zijn is het dan niet te laat. Ik wil gewoon geen risico nemen. En i heb de plant nog niet gespoeld nu 1 dag. Is dit goed/slecht of niet zo belangerijk

          Comment


            #6
            Re: bruine haartjes.omkappen of nog niet?

            Op foto kan ne het heel moeilijk zien.. je kan best en microscoop gebruiken..

            Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
            -

            Comment


              #7
              Re: bruine haartjes.omkappen of nog niet?

              Aan de hand van de foto's te zien, denk ik niet dat ze klaar is ...

              Maar zoals eerder gezegd, beetje info over hoe lang ze al in bloei staan, welke voeding, grond ...
              Onderste bladeren zien me der wat opgevreten uit, misschien beetje tekort, maar bovenste bladeren aan de toppen zien me der nog vitaal uit, dus persoonlijk zou ik nog wat wachten ...

              Komt wel iemand langs met wat meer ervaring als jij de moeite doet om der wat betere pics op te zetten van je WW

              Comment


                #8
                Re: bruine haartjes.omkappen of nog niet?

                Hallo Santos,
                Allereerst bent u erg gehaast. zo gehaast dat u spontaan vergeten bent Om jezelf voor te stellen
                Ten tweede levert u onbruikbare foto's aan. Om de foto's te bekijken moet je je hoofd in zulke gekke bochten wringen waarbij je uit moet kijken dat je niet met rug je in zulke bochten moet vringen dat je dwars door de grond langs de kern aan de andere kant van de wereld uit breekt in australie uit breekt..

                Excuses voor de foto's heb men tablad blijkbaar verkeerd gehouden
                Als u op den computer den afbeelding bekijkt zit er ook altijd ergens een functie in de buurd waarmee je ze makkelijk kan kantelen.

                Overigens is 1 topic meer dan genoeg Hoor Hoor

                Kweek verslagjes mogen dan weer Hier
                If life keeps putting you down, You better stay high

                Comment


                  #9
                  Re: bruine haartjes.omkappen of nog niet?

                  Als je gisteren pas gestopt bent met voeding geven kun je sowieso nog niet oogsten.

                  Minimaal nog een week alleen water geven, liever nog 2 weken of zelfs langer.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X