Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje of vrouwtje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mannetje of vrouwtje?

    Nee was met 16 begonnen en heb inmiddels 12 over waarvan deze en het zijn duidelijk balletjes maar wat ik zo vreemd vind is dat je nu al blijkbaar het geslacht kan bepalen, ik dacht namelijk dat dat pas kon wanneer de bloei ingaat maar zal m nog even goed in de gaten houden en als het meer word gooi ik m er tussen uit.
    Ik dacht dat het er twee waren maar bij die ander heb ik zo mn twijfels maar hou die ook goed in de gaten, deze planten zijn allemaal zaailingen zoals je zult begrijpen maar denk dat de volgende toch stekjes gaan worden.
    Wat de fotos betreft, was al bang dat je weinig eraan zou hebben maar kan alleen nog proberen van een iets grotere afstand fotos te maken.
    In ieder geval bedankt zal nog een keer proberen betere foto te maken.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    PIC_0026.jpg

    Comment


      #17
      Re: Mannetje of vrouwtje?

      je moet er sowieso niks uitknikkeren voordat je uberhaupt vrouwelijke bloei hebt er kan dan toch niks bestoven worden.
      lekker laten staan tot het echt duidelijk is. ook vrouwen kunnen in het begin erg op mannen lijken zo heb ik ook wel is wat overhaast eruit willen knikkeren

      Comment


        #18
        Re: Mannetje of vrouwtje?

        PIC_0065.jpgPIC_0066.jpgPIC_0067.jpg

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Misschien dat deze foto's iets beter zijn.

        Comment


          #19
          Re: Mannetje of vrouwtje?

          Denk dat het toch ballen zijn hoor.

          Maar als je op de plant tikt als je je foto wil maken dan stelt het apparaat scherp op de plant zelf.
          scherpe foto's maken kan die wel want die streepjescode op de doos is ook gewoon duidelijk.

          Comment


            #20
            Re: Mannetje of vrouwtje?

            Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
            je moet er sowieso niks uitknikkeren voordat je uberhaupt vrouwelijke bloei hebt er kan dan toch niks bestoven worden.
            lekker laten staan tot het echt duidelijk is. ook vrouwen kunnen in het begin erg op mannen lijken zo heb ik ook wel is wat overhaast eruit willen knikkeren
            Was ook niet van plan om hem/haar er meteen uit te gooien en wilde volgende week ergens op 12/12 overgaan maar vond het zo vreemd, is mijn eerste binnen kweek en voorheen altijd buiten gedaan en dit had ik nog nooit waar genomen al heb ik hiervoor eigenlijk altijd toppen omgebogen inplaats van aftoppen.
            Maar zal wel zien wat ie gaat worden, zal er nog verslag van doen.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Ow das misschien een goed tip, maar kort gezegd je denkt dus dat het een man is.
            Maar is ie dan niet wat vroeg met dat te tonen, 1 dag na toppen bedoel ik?

            Comment


              #21
              Re: Mannetje of vrouwtje?

              volgens mij zie ik ook ballen maar zie wel meer op dit tijdstip

              Comment


                #22
                Re: Mannetje of vrouwtje?

                Weet je dat er een heeeeeel grooooot topic is over mannetje/vrouwtje herkenning en verschillen ?
                Als je dat leest kun je het voortaan echt zelf herkennen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X