Gaat deze nog wat doen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Quartz
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Mar 2014
    • 16

    #1

    Wietzaden: Gaat deze nog wat doen?

    Korting op 420shop
    20140401_000421.jpg20140401_000439.jpg

    Beste forum leden, De titel zegt het eigenlijk al... zal ik haar uit haar lijden verlossen of wordt het misschien nog een mooi exemplaar ?

    na het ontkiemen heb ik haar te diep in de grond gedaan(dit is de eerste keer dat ik werk met zaadjes).
    heb haar opgraven, omdat de kans op rotten vrij groot was, er is toen verder niets direct beschadigd.
    Alleen waar de bladeren zich verbinden met de stam is het erg dun, dus ben bang dat het niets meer wordt en even een nieuw zaadje moet planten.
    Gelukkig zijn de andere twee wel goed gegaan.

    Groetjes,
  • twelvebarblues
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 203

    #2
    Re: Gaat deze nog wat doen?

    jammer... maar wie weet...
    mooi dat de andere goed gaan.

    succes ermee

    greetz,
    12BB

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Gaat deze nog wat doen?

      Met opgraven heb je meer kwaad gedaan.
      Als er maar goed licht op staat komt dat makkelijk 3-4cm diep in de grond, en dan had het wel boven gekomen na een paar dagen.

      Als de blaadjes het niet doen is het game-over.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Quartz
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Mar 2014
        • 16

        #4
        Re: Gaat deze nog wat doen?

        @QNQ daar kwam ik helaas te laat pas achter, ik denk dat ik een nieuw zaadje ga planten aangezien het aanhechtingspunt met de bladeren er uitziet als een bottleneck.

        Comment

        • Gamm
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1610

          #5
          Re: Gaat deze nog wat doen?

          Opnieuw beginnen, niet ongeduldig worden en beginnen opgraven.
          Daar doe je inderdaad meer kwaad dan goed mee.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment

          • Quartz
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Mar 2014
            • 16

            #6
            Re: Gaat deze nog wat doen?

            Oke heb nu nieuw zaadje die ligt te ontkiemen.
            Hoe planten jullie het zaadje uiteindelijk?
            En dan voornamelijk hoe zorg je ervoor dat ze niet te diep liggen, maken jullie een gaatje met je vinger of met een pen ofzo? Zoals jullie zien gaat er maar een echt goed, die andere groeit veel langzamer1396452716359.jpg

            Groetjes
            Last edited by Quartz; 2 April 2014, 16:34.

            Comment

            • Gamm
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1610

              #7
              Re: Gaat deze nog wat doen?

              Zaadje ontkiemen tussen vochtig huishoudpapier.
              Eens het worteltje er een paar mm uit komt een cm diep in de aarde stoppen met worteltje naar boven en licht erop.

              Kan eigenlijk weinig verkeerd gaan.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment

              • Quartz
                Junior Stoner
                Nieuw Lid
                • Mar 2014
                • 16

                #8
                Re: Gaat deze nog wat doen?

                Haha grapjas

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Gaat deze nog wat doen?

                  Jij doet het anders ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Shiva Ketama
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2014
                    • 867

                    #10
                    Re: Gaat deze nog wat doen?

                    marijuana-seeds-positioning-in-soil.gifBron: owner of this picture, ik weet de bron namelijk niet meer.

                    Comment

                    • Gamm
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2012
                      • 1610

                      #11
                      Re: Gaat deze nog wat doen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Quartz
                      Haha grapjas
                      Neen, werkelijk, met het worteltje naar boven.
                      Dan maakt het zaadje een bocht en zorgt de aarde dat de zaadhuls in de aarde achter blijft.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment

                      • Quartz
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Mar 2014
                        • 16

                        #12
                        Re: Gaat deze nog wat doen?

                        Joh, wat appart! Weer wat geleerd. Ik heb het zaadje geplant! Nu maar afwachten! Hij zit deze keer rond de 5mm diep!
                        Bedankt voor de tip, zo leer je nog is wat!
                        Ik houd jullie op de hoogte!

                        Comment

                        • Quartz
                          Junior Stoner
                          Nieuw Lid
                          • Mar 2014
                          • 16

                          #13
                          Re: Gaat deze nog wat doen?

                          Beste leden, met het nieuwe zaadje gaat het goed! Groeit goed zonder problemen tot zo ver! Alleen het andere zaadje welke ik ook had opgegraven groeit eigenlijk niet, er zitten wel blaadjes aan! Is er een manier om haar een beetje te helpen of gewoon lekker met rust laten en afwachten?

                          Groetjes

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Gaat deze nog wat doen?

                            Alleen het andere zaadje welke ik ook had opgegraven groeit eigenlijk niet
                            Still don't get it ?

                            Maarre..het is ook te koud buiten, plantjes buiten staan hier ook stil.
                            doe je niks aan, ja...verhuizen naar Spanje.

                            Geduld. Zorgen dat ze niet te nat staan, als ze niet groeien drinken ze ook bijna niet.
                            Heb je een vers fotootje ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • Gamm
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2012
                              • 1610

                              #15
                              Re: Gaat deze nog wat doen?

                              Je had het in de eerste plaats beter niet opgegraven.

                              Zit de zaadhuls er nog rond? Zoja, beetje vochtig maken en voorzichtig verwijderen.
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                              Comment

                              Bezig...