Buiten kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ternesse
    Plantje
    • Apr 2014
    • 13

    #1

    Buiten kweek

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal.

    Ik Zou graag enkele plantjes buiten zetten.

    Is het mogelijk om dit daarvoor te gebruiken

    : http://www.bol.com/nl/p/hozelock-min...0000010636406/

    Dit is de link.

    Ik zou er royal dwarf in willen zetten. is dit mogelijk of kan ik er ook andere inzetten of juist geen enkele?


    Graag jullie mening.

    bedankt
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Buiten kweek

    Neem een emmer van de bouwmarkt, paar gaten erin voor drainage en klaar.

    Comment

    • Ternesse
      Plantje
      • Apr 2014
      • 13

      #3
      Re: Buiten kweek

      Dat klopt idd.
      Maar zou het lukken met dit?
      Ik zou er 5 of 4 willen inzetten dat zal dan een af moeten zijn zeker gaat het anders niet te klein worden voor de wort3ls?

      Mvg

      Comment

      • matthijs1990
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 326

        #4
        Re: Buiten kweek

        Ja erg diep is die niet he.. Ik zou dan eerder voor een spaciekuip gaan als je er 5 in wil planten..


        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

        Comment

        • Ternesse
          Plantje
          • Apr 2014
          • 13

          #5
          Re: Buiten kweek

          Royal dwarf af. Zou dat niet lukken? hebben op zich al geen grote pot nodig. En 5 is wat ik wil.maar als het er 3 zijn is het ook al goed.

          Greetz

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #6
            Re: Buiten kweek

            Neem een speciekuip, kost geen drol in verhouding tot het kweekbakje.

            Comment

            • Ternesse
              Plantje
              • Apr 2014
              • 13

              #7
              Re: Buiten kweek

              Ik woon nog thuis en als ik op mijn ma haar terras een kuip ga zetten tussen al haar bloempjes gaat ze niet akkoord gaan.de kweekbak is nog proper en zou ze door de vingers zien.heeft ze zelf voorgesteld om voor die hozelock te gaan.maar ik vraag mij gewoon af ga ik daar royal dwarfs kunnen insteken? Ik twijfel omdat het niet zo hoog is. En als 2 planten dicht op elkaar staan en de wortels van beide planten zitten door elkaar doet dit ertoe of niet?

              Mvg

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Buiten kweek

                Denk dat kleine auto's wel gaat lukken in zo'n bakje hoor, als je ze tot het randje vult met een zakje goeie grond.
                En zorgen dat er niet constant water in die schaal staat.
                Het is allemaal niet optimaal natuurlijk, maar dat wist je al door eerdere reacties.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Ternesse
                  Plantje
                  • Apr 2014
                  • 13

                  #9
                  Re: Buiten kweek

                  Ja optimaal is het niet.maar ik zal het uitproberen en dan zien we wel of het gaat of niet.

                  bedankt voor de reacties

                  Comment

                  Bezig...