zaadjes zijn uigekomen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • gooddiesel
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2013
    • 8

    #1

    zaadjes zijn uigekomen

    Korting op 420shop
    Hallo mensen ik had een vraag ik heb afgelopen zondag mij white widdow zaadjes in de aarde gestopt en woensdag kwamen ze al boven de grond dat vond ik al vrij snel nu staan ze onder een hps lamp die staat er 70 cm boven de plantjes staan in een kweekbak met doorzichtige kap er op kan die er al af of moet ik nog even wachten had ze eerst onder een plug en grow spaarlamp 200 watt maar dan begonnen ze te strekken dus nu de hps er boven die ik eigelijk had voor de bloei kan dat gr maik
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: zaadjes zijn uigekomen

    hallo mensen.
    ik heb 'n vr...



    moet ik nu echt eerst ontcijferen wat er allemaal staat!
    beetje punt en komma's gebruiken waar het hoort of 'n nieuwe zin beginnen is toch niet zo moeilijk dacht ik!
    leest voor iedereen stukken gemakkelijker en leverd je misschien 'n sneller antwoord op.
    ik doe geen moeite die tekst te lezen in ieder geval
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #3
      Re: zaadjes zijn uigekomen

      Je zegt wat wij dachten angel, bedankt

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: zaadjes zijn uigekomen

        Oorspronkelijk geplaatst door angel777
        hallo mensen.
        ik heb 'n vr...

        moet ik nu echt eerst ontcijferen wat er allemaal staat!
        beetje punt en komma's gebruiken waar het hoort of 'n nieuwe zin beginnen is toch niet zo moeilijk dacht ik!
        leest voor iedereen stukken gemakkelijker en leverd je misschien 'n sneller antwoord op.
        ik doe geen moeite die tekst te lezen in ieder geval
        WTF Wie denk je wel dat je bent?? je hoef niet te reageren Angel !!
        Weet jij veel waarom hij niet schrijf op de manier die jij WENST wel eens ge hoort
        van mensen die WOORD blind zijn ?
        dyslectische!

        Reageer gewoon niet en bevuil dit topic niet met jou onzin


        God was never on your side..

        Comment

        • hatsijoe
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 321

          #5
          Re: zaadjes zijn uigekomen

          Zoooveel tekst maar die arme vent weet nog nix

          Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

          Comment

          • xslt66x
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Oct 2009
            • 305

            #6
            zaadjes zijn uigekomen

            Het kan gewoon onder hps, geen probleem! Hoeveel watt hps heb je?

            Greetz,

            xslt66x

            Comment

            • gooddiesel
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Jul 2013
              • 8

              #7
              Re: zaadjes zijn uigekomen

              Sorry voor de text heb een 400 watt lamp. Maar kan de kap van de kweek bak er af

              Comment

              • Cookaap
                Elite Grower
                • Dec 2011
                • 2730

                #8
                Re: zaadjes zijn uigekomen

                Je kan die spaarlamp er nu beter boven doen, dat is een groeilamp neem ik aan? (wit licht).
                Als je een hps lamp van 400w op 70cm hoogte doet dan gaan de plantjes strekken, en dat wil je niet.
                Even die spaarlamp 25cm erboven en dan komt het goed

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: zaadjes zijn uigekomen

                  Kap eraf, spaarlamp er 20cm boven.

                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • gooddiesel
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Jul 2013
                    • 8

                    #10
                    Re: zaadjes zijn uigekomen

                    Hoi ok maar ik had juist het idee dat ze met de spaarlamp groei erg gingen strekken vandaar de hps spaarlamp hing op 25 cm er boven

                    Comment

                    • Gamm
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2012
                      • 1610

                      #11
                      Re: zaadjes zijn uigekomen

                      Een spaarlamp moet er een stuk dichter op dan een HPS.
                      Waarschijnlijk denk je daardoor dat ze minder strekken met de HPS.
                      Ik vermoed dat je ze beide op dezelfde hoogte hebt gehangen.

                      Met HPS kun je voorgroeien, maar met die spaarlamp zit je beter qua kleur.
                      In de bloei kun je dan best je HPS gebruiken.

                      Als laatste, een "HPS spaarlamp" bestaat niet. Of je hebt een HPS, óf je hebt een spaarlamp.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment

                      • gooddiesel
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • Jul 2013
                        • 8

                        #12
                        Re: zaadjes zijn uigekomen

                        Hoi ik heb een plug en grow spaarlamp 200 watt en een hps lamp 400 watt heb nu de spaarlamp er weer in gedraaid en er nog iets dichter op gezet zit nu op 10 cm vanaf dr plantjes

                        Comment

                        Bezig...