Hallo mensen ik had een vraag ik heb afgelopen zondag mij white widdow zaadjes in de aarde gestopt en woensdag kwamen ze al boven de grond dat vond ik al vrij snel nu staan ze onder een hps lamp die staat er 70 cm boven de plantjes staan in een kweekbak met doorzichtige kap er op kan die er al af of moet ik nog even wachten had ze eerst onder een plug en grow spaarlamp 200 watt maar dan begonnen ze te strekken dus nu de hps er boven die ik eigelijk had voor de bloei kan dat gr maik
zaadjes zijn uigekomen
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: zaadjes zijn uigekomen
hallo mensen.
ik heb 'n vr...
moet ik nu echt eerst ontcijferen wat er allemaal staat!
beetje punt en komma's gebruiken waar het hoort of 'n nieuwe zin beginnen is toch niet zo moeilijk dacht ik!
leest voor iedereen stukken gemakkelijker en leverd je misschien 'n sneller antwoord op.
ik doe geen moeite die tekst te lezen in ieder geval
-
Re: zaadjes zijn uigekomen
WTF Wie denk je wel dat je bent?? je hoef niet te reageren Angel !!hallo mensen.
ik heb 'n vr...
moet ik nu echt eerst ontcijferen wat er allemaal staat!
beetje punt en komma's gebruiken waar het hoort of 'n nieuwe zin beginnen is toch niet zo moeilijk dacht ik!
leest voor iedereen stukken gemakkelijker en leverd je misschien 'n sneller antwoord op.
ik doe geen moeite die tekst te lezen in ieder geval
Weet jij veel waarom hij niet schrijf op de manier die jij WENST wel eens ge hoort
van mensen die WOORD blind zijn ? dyslectische!
Reageer gewoon niet en bevuil dit topic niet met jou onzin
God was never on your side..Comment
-
Re: zaadjes zijn uigekomen
Sorry voor de text heb een 400 watt lamp. Maar kan de kap van de kweek bak er afComment
-
Re: zaadjes zijn uigekomen
Je kan die spaarlamp er nu beter boven doen, dat is een groeilamp neem ik aan? (wit licht).
Als je een hps lamp van 400w op 70cm hoogte doet dan gaan de plantjes strekken, en dat wil je niet.
Even die spaarlamp 25cm erboven en dan komt het goed
Comment
-
Re: zaadjes zijn uigekomen
Hoi ok maar ik had juist het idee dat ze met de spaarlamp groei erg gingen strekken vandaar de hps spaarlamp hing op 25 cm er bovenComment
-
Re: zaadjes zijn uigekomen
Een spaarlamp moet er een stuk dichter op dan een HPS.
Waarschijnlijk denk je daardoor dat ze minder strekken met de HPS.
Ik vermoed dat je ze beide op dezelfde hoogte hebt gehangen.
Met HPS kun je voorgroeien, maar met die spaarlamp zit je beter qua kleur.
In de bloei kun je dan best je HPS gebruiken.
Als laatste, een "HPS spaarlamp" bestaat niet. Of je hebt een HPS, óf je hebt een spaarlamp.sigpic
100% BIO Indoor autoflower enthusiastComment
-
Re: zaadjes zijn uigekomen
Hoi ik heb een plug en grow spaarlamp 200 watt en een hps lamp 400 watt heb nu de spaarlamp er weer in gedraaid en er nog iets dichter op gezet zit nu op 10 cm vanaf dr plantjesComment








Comment