Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toppen of niet toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    toppen of niet toppen

    Korting op 420shop
    Ff voorstellen.Ik ben johan en ben een leek in wietkweken.Ik werk in ploegen en gebruik een inslaper voor het slapen gaan.Deze werken soms niet echt goeg meer.Dus lekker overschakelen op wiet.
    En waarom hem niet zelf kweken.Ik heb me een kleine complete secret jardin DR60 tent aangeschaft.Alles om in elkaar te zetten vind je wel op het internet en het kweken ook.
    Ik heb mij 10 zaadjes gekocht aurora indica.En daar heb ik er vier van laten kiemen.(truukje op het internet gevonden om de vrouwelijke zaden er uit te halen,kan ook lulkoek zijn)
    Die 4 inmiddels zijn al 2 cm groot.En die wil ik eigenlijk ergens in het wild zetten om van te leren en ook voor de fun.Wat goede grond en wat voor de slakken en we zien wel.
    Nu voor mijn tent(die ik nu aan het in elkaar zetten ben) heb ik 5 gefeminiseerde afghan zaden en 5 nothern light autoflower zaden gekocht.Ik wil van elks 2 zaden in 11 liter potten zetten.
    De ene is een kleine plant en de andere wat groter.
    Nu wil ik graag weten top ik alleen de afghan of top ik ze allebij.Of is toppen in een kleine tent niet zo'n goed idee.( 60x60x160)
    Of ik hou de aurora indica bij en zet ze in de tent.Dit om mijn tent instellen qua temperatuur enz...of als leerschool
    En deze toppen of niet toppen.

    #2
    Re: toppen of niet toppen

    Dat "truukje" zal niet kloppen.
    Pas aan de plant zelf kun je zien indien het mannelijke of vrouwelijke zijn.

    Verder zorgt toppen voor lagere, maar bredere planten. Hou daar dus rekening mee want een DR60 is zo groot niet...

    Zowiezo zou ik toppen. Het zorgt voor een grotere opbrengst, zowel voor regulier als autoflower zaad.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #3
      Re: toppen of niet toppen

      Dat trucje is dat wanneer je je zaad selecteert, potentieel meer vrouwen kan hebben maar dat kan je alleen zien aan de plant zelf zoals gezegd.

      Grtz.

      Comment


        #4
        Re: toppen of niet toppen

        er is wel een trucje ..

        gebruik de meest ronde zaadjes en wel deze met het meest ronde kratertje op het aanhechtingspunt met de moederplant .. statistisch gezien haal je meer vrouwen er uit op die manier
        nog steeds geen garantie .. maar het valt te proberen.

        Comment


          #5
          Re: toppen of niet toppen

          Heb ff gemeten van bodem van de tent tot aan de lamp.1,3 meter.
          Dus ik kan niet anders als toppen .Zeker de afghan.Anders groeit ie door mijn tent.
          Maar wat met de northern light autoflowers,volgens de verpakking worden die 50cm hoog.Heeft het dan wel zin?
          Doe ik iets verkeerd als ik ze top op 15 cm

          Comment


            #6
            Re: toppen of niet toppen

            Toppen vanaf derde internode.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment

            Bezig...
            X