Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thermometer bij lidl!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Klimaat: Thermometer bij lidl!!

Korting op 420shop
    High,

Ben net terug van de Lidl (in BelgiŽ natuurlijk) en heb een thermometer mee gebracht! Het is een binnen-/buitenthermometer deze is misschien ideaal om te gebruiken voor de temperatuur in je kastje en de bodem temperatuur. De 'buiten unit' is spatwaterdicht maar is op het eerste zicht toch mooi afgedicht. Ik dacht dat het toch een leuke hint was. En voor iets meer dan 3 euro kan je toch ook niet gekl*** zijn. Succes!!!

10153015_10202534218971744_3293851371022800354_n.jpg

Re: Thermometer bij lidl!!

Ja en het werkt !

Comment

Das idd koopje aan 3 euro! Geeft die ook luchtvochtigheid aan,of enkel klok en temp?
      ĎA lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants oní

Comment

Enkel klok en temperatuur (met geheugen) en zoals budha en ik al zeiden, het werkt perfect!
        Last edited by jeepcj7; 6th April 2014, 21:26.

Comment

Ens kijken of ze die ook in ons kikkerlandje hebben voor die prijs ...

Thanks Jeep ...

Hippie .
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ja hebben ze hier ook !! die van mij , kost iets meer, geeft ook lucht vochtigheid , klok, barometer, tijd, binnen en buiten temp , zon en maanstand weer !
            Bij de Aldi waren later nog goed koper , restanten dus afgepriijst !

Comment

Hoi Budha, hebben ze op dit moment die meters liggen? Ga ik morgen even kijken bij de Lidl !
              Hopende dat ik wat tegenkom daar.

Thanks Budha,

Hippie .

Comment

Gisteren ook 3 thermo's gaan halen.
                Maar om nu te zeggen dat ze goed zijn?
                Ze gaven alle 3 verschillende waardes, zowel binnen als buiten temperatuur. Gemeten op dezelfde plaatsen
                Wanneer de buitentemperatuur dicht bij de binnentemperatuur ligt dan krijgen zowel binnen als buiten de exact zelfde waarde ?

Niet dat ik veel verwachte voor 4 euro (geen 3) maar aub niet zeggen dat het goede dingen zijn

Comment

Aldi en de Lidl hebben ze regelmatig in het assortiment ook in verschillende prijzen , en het werkt !
                  Volgende keer neem ik voor dat geld nog 1 mee , dingen werken gewoon goed ! hang 1 station in de huis kamer , andere boven , spaart weer een klim naar boven!
                  Die van mij waren 9 euro , maat van mij ,ook een voor meegenomen , werken gewoon goed , die maat van mij , is best wel een pietje precies , had vast wel commentaar gegeven als dat niet werkt !

Comment

https://www.youtube.com/watch?v=stw98A4zPuk&feature=kp
                    Regelmatig leuke/nuttige dingen bij de Lidl, dank voor de tip

Comment

Nou, hier hebben ze dus mooi niks, maar goed, ik hou t in de gaten .

Hippie .

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                      Bezig...
                      X