Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Discussie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Discussie

Bedankt voor de nuttige info

Zou iemand mij kunnen vertellen wat de maximum straf is als je gepakt wordt met 10 planten?

Ik kan helemaal nergens op het internet soort gelijke zaken vinden

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Re: Discussie

De consequenties kunnen behoorlijk serieus zijn. Menig verhuurder (coöperaties) heeft in hun algemene voorwaarden opgenomen dat je überhaupt geen wietplanten in je huis mag hebben. Dus juist ook niet op je balkon of vensterbank. Waarop straf staat in de vorm van je huis uit. Dat is dan dus alleen de verhuurder, en niet justitie die je de eerste klap geeft.

De Highlife spendeert hier altijd wel aandacht aan, ene Andre Deckers, advocaat, schrijft vaak boeiende stukjes. Je kunt de Highlife teruglezen op hun website. Op wietforum.nl staat in de nieuwsrubriek vaak wel voorbeelden van mensen die gepakt zijn en gestraf, en hoewel ik zelf nog niet gekeken heb naar de inhoud, is zo'n zelfde rubriek hier ook op jointjedraaien.nl te vinden, zag ik.

Er is zeker genoeg te vinden, zo kom ik ook aan mijn informatie

Voorkomen is beter dan genezen dus neem de gegeven tips die in elke handleiding staan ter harte: je kop houden (!!), veilig werken (stroom-stekker water brand) en onkosten gewoon betalen.

Iemand met een onveilig hok en die stroom pikt zal harder gestraft worden dan één die een beetje normaal doet. Desondanks kun je als "normale" minstens zo hard gestraft worden, zeker als ze denken dat je eraan verdient hebt. Het is dus ook altijd de allereerste keer kweken.

Lees is wat rond, niet alleen op fora's maar ook de beginnershandleidingen. Er zijn er tig. Als je echt niet weet wat ik bedoel wil ik er wel een paar opnoemen.
      Last edited by dr00p; 11 April 2014, 19:58. Reden: Spelling en grammatica
      Rough! Rough! Arrrr..

Comment

Bezig...
      X