Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleempje met 1ste kweek hulp welkom :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    probleempje met 1ste kweek hulp welkom :)

    Korting op 420shop
    hey ,
    ik ben bezig met mijn allereerste kweek 3 big bang autoflower denk ongeveer 6 weekjes 3 spaarlampe 110watt per lamp alles is tot hier toe redelijk goed verlopen
    deze morgend heb ik water met voeding 4ml op 1,5l water gegeven

    ik denk zelf aan overvoeding of te veel gegeven normaal geef ik 300ml maar had deze morgend 400ml gegeven en nu hangt die aan 1 kant van de plant slap en krullen de bladeren kan het daar aan liggen ??

    DSC00887.jpgDSC00888.jpgDSC00889.jpgDSC00889.jpgDSC00889.jpg
    Last edited by biertje86; 12 April 2014, 15:04.

    #2
    Re: probleempje met 1ste kweek hulp welkom

    Ja, minder water of meer licht.

    Comment


      #3
      Re: probleempje met 1ste kweek hulp welkom

      minder voeding zou ik zeggen, de meeste voedingen is 2.5ml op 1 liter en dat is dan maximaal. ( de meesten tuurlijk niet allen)
      probeer het op te bouwen door eerst minder en volgende week wat meer maar niet ineens het maximaal...
      ..first time WW and still running..

      Comment


        #4
        Re: probleempje met 1ste kweek hulp welkom

        Erg veel water voor je plantje lijkt me. Zou de aarde eens goed uit laten zuigen en dan weer water geven als de aarde me dat verteld: je vinger in de pot en dan mag 1 kootje droog zijn, steek je m dan verder is is tie je 2e kootje nog droog dan pas weer water geven. Tot het net onder uit de pot komt lopen.

        Misschien dat ik me vergis maar 300, 400ml lijkt me behoorlijk dit moment van je plant.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Wat betreft je overvoeding trouwens: misschien de aarde iets uitspoelen, alleen water geven. En ook hier geldt liever te weinig dan teveel voeding, de plant vertelt je wanneer ze te kort komt. Hier kun je een beginnetje maken hoe je moet zien wat je vertelt wordt: http://www.growshopalien.com/blog/wi...-geven-deel-4/

        Eenmaal echt overgevoed, geleerd uit bovenstaande blog, is de plant nooit niet meer in staat om voeding op te nemen zoals gezonde planten. En blijft ze dus altijd achter. Meer betekend niet altijd beter!

        Succes,
        Last edited by dr00p; 13 April 2014, 00:13.
        Rough! Rough! Arrrr..

        Comment


          #5
          Re: probleempje met 1ste kweek hulp welkom

          bedankt voor de reactie s

          dus kan ik best gewoon paar dagen afwachten en geen water geven :p

          deze morgend is hij nog meer slap gaan hangen hoop da hij er nog doorkomt was de grootse van de3 :p

          hoeveel water zou het beste zijn tussen 200/250ml ?

          aja en licht staat nu 12/12 de eerste 3 weken stonden ze op 18/6

          heb nu terug stekjes staan autoflower ook op 12/12 of die ook beter 3 weken op 18 zetten ?

          DSC00898.jpgDSC00899.jpgDSC00895.jpgDSC00896.jpgDSC00897.jpg
          Attached Files
          Last edited by biertje86; 13 April 2014, 09:43.

          Comment

          Bezig...
          X