Gaat deze het overleven?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vuurvretertje
    Stoner
    Member
    • Apr 2014
    • 24

    #1

    Wietzaden: Gaat deze het overleven?

    Korting op 420shop
    Ik ben sinds afgelopen woensdag mijn zaadjes aan het ontkiemen. Drie van de vier zitten al sinds vrijdag in de pot, maar een zaadje komt niet verder in het ontkiemproces. Hij ziet er al sinds vrijdag hetzelfde uit als op de foto. Het lijkt alsof het worteltje in het zaadje is ingegroeid. Gaat dit zaadje het nog doen? Kan ik iets eraan doen of is het een verloren zaak?
    Attached Files
  • shivaman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 905

    #2
    Re: Gaat deze het overleven?

    Gewoon ook in de aarde zetten... Komt wel goed denk... Ik gooi tegenwoordig me zaadje inde aarde zodra het zaadje zinkt in een glas water.. Als ie zinkt zit er leven in... Ik wacht niet tot er een worteltje te zien is van een cm ofzo.... Lekker in het potje en afwachten.. Succes !
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment

    • vuurvretertje
      Stoner
      Member
      • Apr 2014
      • 24

      #3
      Re: Gaat deze het overleven?

      Thx, zat dat al te overwegen, ik ga dat nu doen en hopen op het beste!

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Gaat deze het overleven?

        (of een zaadje zinkt of blijft drijven zegt in eerste instantie niets)

        Deze kun je idd beter in de grond doen.
        Als ik al ontkiem (of voorweek) doe ik dat vaak niet langer dan 24 uur, en dan gaan ze de grond in.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • shivaman
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2012
          • 905

          #5
          Re: Gaat deze het overleven?

          Als ie zinkt is ie toch aan het open gaan....... Dan leeft ie toch ?!
          of het zaadje moet geplet zijn ofzo waardoor ie lek is....
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment

          • vuurvretertje
            Stoner
            Member
            • Apr 2014
            • 24

            #6
            Re: Gaat deze het overleven?

            Het zaadje heeft het niet overleefd. Ik krijg waarschijnlijk een nieuw zaadje van RQS.

            Comment

            • shivaman
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2012
              • 905

              #7
              Re: Gaat deze het overleven?

              Hoe kan je dat 2 dagen later al weten ? Laatste keer duurde het bij 1 plantje 12 dagen voor er iets boven kwam bij mij ..Ik zou nog ff geduld hebben...
              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
              (running)

              Comment

              Bezig...