Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunnen deze planten nog herstellen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kunnen deze planten nog herstellen ?

    Korting op 420shop
    Vanochtend toen ik mijn planten onder de groeilampen haalden zagen ze er ineens heel ongezond uit..

    De planten zijn nu 2 weken uit de middelste ziet er nog volgens mij nog gezond uit., zo zien ze er nu uit:

    IMG_20140414_163955.jpg IMG_20140414_164038.jpg IMG_20140414_164007.jpg

    De grond is zaai en stek grond geen voeding alleen water, de grond was een beetje droog dus toen ze er zo uitzagen even water gegeven, ik wil ze vanmiddag gaan over potten maar ik zou graag van jullie een mening willen horen of dit nog te redden is of niet ?

    en als ik ze over pot, moeten ze dan in de aarde waar al voeding bij zit of voor nu nog in de zaai en stekgrond ?

    Bij voorbaat dank

    #2
    Re: Kunnen deze planten nog herstellen ?

    Volgens mij schreeuwen ze om water ! Ik zal alleen niet EN water geven EN ze om willen potten op 1 dag.... Bij mij hing er 2 weken geleden ook 1 op half 11... Water gegeven en na 20 minuten stond ie weer puik....
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment


      #3
      Re: Kunnen deze planten nog herstellen ?

      ze hebben water gehad een paar uur terug maar ik weet niet of ze meer bij moeten hebben en de foto's zijn net gemaakt
      het zijn kleine bakjes en ik wil ze niet weer teveel water geven. maar er zit dus misschien wel nog leven in ?

      Comment


        #4
        Re: Kunnen deze planten nog herstellen ?

        Ik zal ze maar snel verpoten naar iets groter!!
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          #5
          Re: Kunnen deze planten nog herstellen ?

          Als het nog lukt zou ik ze overpotten... Maar das een kl*te klus als de aarde nat is...je trekt de hele kluit uit elkaar wrsl..
          Zoals op de foto is ie wel te herstellen... Zal alleen geen uren wachten....
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment


            #6
            Re: Kunnen deze planten nog herstellen ?

            Pot een beetje inknijpen zodat je de aarde van de pot loskomt. Maar evengoed, blijft gehannes met natte aarde.

            Heb mijn planten ook wel is goed mishandeld dmv geen, te weinig of te veel water of kleine potjes (weken!). Maar allemaal helemaal goed gekomen na overpotten en... af en toe met rust laten.

            Komt wel goed dus, succes!

            Ps Wil het niet goed praten trouwens
            Ps2 Effe met je plantenspuit 2x knijpen.. Middelste ziet er mooi uit hoor.
            Ps3 Als je het mij vraagt mag zaad direct in de voorbemeste aarde. Hoe dat zit met zaad dat opgekomen is in zaai en stekgrond weet ik niet helemaal zeker. Maar ik weet wel zeker dat moi ze gewoon in die voorbemeste aarde zou mikken. Garantie tot aan de deur..
            Ps4 Je lamp hangt hoog zat toch?
            Last edited by dr00p; 14 April 2014, 18:03.
            Rough! Rough! Arrrr..

            Comment

            Bezig...
            X