Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp met voorgroei ruimte,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp met voorgroei ruimte,

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    totaal gefrustreerd en bezorgd stel ik deze vraag wie kan me helpen?

    Ik heb zon 6 kweekjes gedraaid onder een 600 hps lamp. Nu is dus tijd om wat te uitbreiden.

    Samen met een vriend heb ik een voorgroei kast gebouwd. L 1.50 B 95, H 95 CM. Hierin twee TL Buizen van Coolwhite en Cool Warm Beide 36 Watt.Temp is 25 graden en LV 66% Oja de TL buizen hangde eerst 20 cm boven de babys en nu dus 5 CM.

    Voor het eerst een grotere hoeveelheid zaadjes geplant 15 % is niet uitgekomen. En van alles wat nu aardig aan het groeien is valt na een aantal dagen om. Help wat doe ik fout??? maak me zon zorgen om me babys. Heb een aantal babys die omvielen in me Bloei kast gezet oonder een 400 Watt HPS. Hopelijk helpt dit.

    Ik heb universele pot grond gebruikt in 8 ltr potten. Daarbij gebruik ik Plagron Bio lijn. op dit moment power roots en alga grow.

    Hopelijk kan iemand mij helpen!

    #2
    Re: Hulp met voorgroei ruimte,

    Ik heb nu de laatste run ook heel veel problemen gehad met de kleintjes. Ze staan bij mij de eerste 2 weken onder 110W T-neon... Ik vermoed dat de aarde steeds uitdroogde ofzo... Nu heb ik van die pads gehaald, en nu is het percentage wel 100% ... Zet ze idd wel dicht tegen die lamp.. Bij mij gingen ze ook alweer strekken.. Ik zou je die pads aanraden... In me handtekening staat welke running is... Miss daar ff kijken wat betreft die pads, en antwoord van andere...
    iig succes !!

    grtz shivaman
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment


      #3
      Re: Hulp met voorgroei ruimte,

      Hoi ShivaMan,

      Bedankt voor de volgende zaailingen ga ik die dus zeker gebruiken. Dit keer gekiemt in Keukenpapier fiasco deze keer dus.

      Comment


        #4
        Re: Hulp met voorgroei ruimte,

        Dat keukenpapier ben ik ook al mee gestopt... Ik gooi de zaden nu gewoon in een glas water, en zodra het zaadje zinkt mik ik m in zo'n pad... Niet eerst een worteltje wat je kan beschadigen.. Gewoon zinken en die pad in...
        Good luck !
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

        Comment


          #5
          Re: Hulp met voorgroei ruimte,

          Dankje Shiva Man daar heb ik wat aan! Ga ik volgende keer precies zo doen.

          Comment

          Bezig...
          X