Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buiten proef

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste buiten proef

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    Ik ben van plan om samen met een vriend buiten een plant evnt. meerdere plantjes te gaan zetten.
    Mijn vragen aan jullie:
    -ik heb 1,5 bij 2m de ruimte, hoeveel planten zouden er passen?
    - wat is een goed soort om mee te beginnen met een redelijke easy grow en hoge opbrengst?



    Greetz,

    CrazyTerr0r

    #2
    Re: Eerste buiten proef

    1 hele grote of meer kleintjes...

    Lullig antwoord.. Maar stel je koopt 3 feminized zaadjes dan wordt dat je bezetting (3 planten dus). Stel dat je een pakje koopt met 10 reguliere (man en vrouw) zaadjes dan wordt dat je bezetting. Van die reguliere kan zomaar de helft man zijn, die hak je om. En hou je 5 planten over als bezetting.
    En in het geval je pech hebt en alle planten, op 1 na, overlijden om wat voor reden dan ook. Dan is die ene plant wat je hebt.

    Dan kun je nog "toppen" of "verduisteren", voeding geven en wat niet al. Google is je vriend, en wat door t forum spitten ook.

    Bezoek de website van sensi is of een willekeurige andere zaadbank. Autoflower soorten zijn hier wel in trek geloof ik, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. En anders Hollands Hope bv.

    En in t buitenkweek gedeelte van het forum staat vast nog veel informatie en soortgelijke vragen.
    Last edited by dr00p; 17 April 2014, 17:15.
    Rough! Rough! Arrrr..

    Comment


      #3
      Re: Eerste buiten proef

      Trek maar een paar weken uit om flink te gaan lezen op dit forum.
      Er staan antwoorden op al je vragen, en op alle vragen die je daarna hebt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X