Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer en hoe verpotten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer en hoe verpotten?

    Korting op 420shop
    Het is nu 1 week en 2 dagen geleden dat ik begonnen ben met het ontkiemen van de zaadjes. Het zijn de Royal Haze Auto, Amnesia Haze Auto en Easy Bud. Alle drie autoflowertjes dus. De plantjes ontwikkelen nieuwe blaadjes. Ze zijn zo rond de 3 a 5 cm lang. Mijn eerste vraag is zien ze er goed uit?

    Ik ben er net achtergekomen dat er kleine worteltjes aan de onderkant van de pot zichtbaar zijn. Ik las dat dit tekenen zijn dat je de plant moet gaan verpotten. Ik wil ze maar een keer verpotten dus ze moeten in hun definitieve pot van ongeveer 15L. Ik vroeg me af wanneer dit moet in verband met dat ze nog best klein zijn. Ze moeten buiten gaan staan en het lijkt me niet dat ze nu al naar buiten kunnen. Ook vroeg ik me af of iemand mij kan vertellen hoe ik precies moet verpotten zonder dat ik de boel beschadig. Ik kon geen topic vinden tussen de ABC FAQ.

    Bedankt!
    Attached Files
    Last edited by vuurvretertje; 18 April 2014, 18:59.

    #2
    Re: Wanneer en hoe verpotten?

    lees wat verslagjes door weet je het meteen
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Wanneer en hoe verpotten?

      Ja al vele malen gedaan, maar meestal leggen ze niet duidelijk uit wat ze precies doen met het verpotten.

      Comment


        #4
        Re: Wanneer en hoe verpotten?

        aller eerst voor zorgen dat de grond droog is, werkt makkelijker.
        ook kan je zelf nu nog wat wachten. ik kijk altijd naar pot plant verhouding.

        als je zelf vindt dat de plant te groot is voor dat potje verpot je haar.
        idd ook de truc met wortels onderaan de pot die zichtbaar is maar ze mogen goed zichtbaar zijn.

        ook kan je mss beter de volgende keer meteen in de definitieve pot steken ZEKER met autoflowers aangezien deze beperkte tijd hebben
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment

        Bezig...
        X