Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet knippen en drogen

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wiet knippen en drogen.

    ja man...nie zoals de dien daar aan likt hoor. Dan is weed nog nat.
    Djeez, kon mijn lief me maar eens zo behandelen ...of zo klaar zijn voor microgolf
    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: Wiet knippen en drogen.

      als ik mijn toppen laat drogen hea, ik laat ze nu afbloeien in een donkere kamer met lampen. Als ik ze geoogst heb kan ik ze dan daar ook ophangen want de kamer ventileert niet echt maar het is wel erg donker. kan het kwaad hebben dat het niet goed ventileerd voor de wiet?
      greetzz

      Comment


        #18
        Re: Wiet knippen en drogen.

        Thozzz

        Ja zeker kan dit kwaad, en het zult de kans dat je schimmels/rot krijgt velen malen verhogen.
        Zet er desnoods een ventilator neer, en open de deur zeker enkele malen per dag voor ten minimale 10 minuten.
        Beter richt je de ventilator niet op je te drogen stukken, anders zal dit te merken zijn aan de kwaliteit/smaak.
        Je plantjes gewoon lekker de tijd geven op te drogen.

        ~ Oscar,

        Comment


          #19
          Re: Wiet knippen en drogen.

          Hoe belangrijk is het dat het donker is??

          Was van plan om ze gewoon in mijn kamer te gaan hangen... heb geen zin om een halve maand in een grot te wonen

          Tosti

          Comment


            #20
            Re: Wiet knippen en drogen.

            Dikke probs tosti. zonlicht breekt thc af... Das toch de discussie, of het echt zo is weet ik niet, maar ga geen hokje wagen. Kun je het niet ophangen in je kast zelf ofzo? Of in andere kast, weet ik veel...
            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              #21
              Re: Wiet knippen en drogen.

              Zeer belangrijk dat je de weed laat drogen in donkere ruimte, je kan gerust een kastje gebruiken. Dan wel ff kijken om een pc fannetje te plaatsen.
              Want circulatie is noodzakelijk ivbm schimmels en rot.

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #22
                Re: Wiet knippen en drogen.

                Oooohhh, sja.. das wel jammer... Ik probeer wel iets in en kastje dan

                Comment


                  #23
                  Re: Wiet knippen en drogen.

                  hey vraagje heb grote toppen die al beetje bruin worden en topjes waar net begint zijn tegelijk gezet moet ik wachten met knippen van die andere ? zijn wel wit ma heel klein is binnen kweek gr rick

                  Comment


                    #24
                    Re: Wiet knippen en drogen.

                    Yo R,
                    Voor het ideale oogstmoment raad ik je dit draadje aan: Wanneer oogsten
                    Tziet er omslachtig uit, maar eenmaal je ermee bezig bent is het echt fun!
                    Voor de rest zijn er nog veel mensen hoor die gefaseerd gaan oogsten om zo een optimale tricho-verkleuring te bekomen. De onderste takjes hebben meestal minder licht gekregen en mogen idd wel nog iets langer blijven staan voor een optimaal effect.

                    Grtz $iR
                    Last edited by Jointjedraaien; 28 May 2010, 12:18.
                    sigpic

                    Comment


                      #25
                      Re: Wiet knippen en drogen.

                      Ik heb een zolder waar ik waarschijnlijk wil gaan drogen. Het heeft echter alleen een ingang en verder geen ramen of iets dergelijks om de lucht te circuleren. Het is er verder wel goed droog. Kan ik hier me wiet redelijk drogen of zal het er te vochtig worden ?

                      zou een fannetje neerzetten genoeg zijn ?
                      Last edited by Origineel; 20 August 2009, 13:17.

                      Comment


                        #26
                        sigpic

                        Comment


                          #27
                          Re: Wiet knippen en drogen.

                          Nou het is een vrij kleine zolder, denk ongeveer 3 bij 4 en punt dak. Er staat ook nog een cv boiler enz. dus verwacht dat die het ook wel goed warm en droog houdt. Ik verwacht ook pas rond oktober te gaan drogen dus verwacht verder ook niet dat het te warm wordt. Alleen het gebrek aan luchtcirculatie is iets waar ikme zorgen om maak. Maar ik hoop dat op te lossen door een simpele lucht fan om de lucht te laten bewegen.


                          Hebben truukjes zoals een schaal met zout of rijst neerzetten nog nut om vocht weg te nemen of is dit minimal ?
                          Last edited by Origineel; 20 August 2009, 13:29.

                          Comment


                            #28
                            Re: Wiet knippen en drogen.

                            Zout en rijst enzo werkt alleen in een heel kleine ruimte, of je moet je zolder volstorten met zout.
                            Effect is minimaal.

                            Comment


                              #29
                              Re: Wiet knippen en drogen.

                              airco's schijnen de luchtvochtigheid soms ook omlaag te helpen.

                              Maar daar heb ik geen verstand van...

                              Comment


                                #30
                                Re: Wiet knippen en drogen.

                                je kan gewoon vochtvreters plaatsen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X