Goed of niet goed ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mrcorona
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2014
    • 51

    #1

    Goed of niet goed ?

    Korting op 420shop
    Ik heb mijn autoflower zaadje ontkiemt en erna direct in de uiteindelijke pot gedaan en direct onder lampen gezet is dit goed of niet goed ? Mvg mrcorona
  • dr00p
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 289

    #2
    Re: Goed of niet goed ?

    Moet goed gaan! Lamp wel op de correcte hoogte natuurlijk?
    Rough! Rough! Arrrr..

    Comment

    • Mrcorona
      Advanced Stoner
      Member
      • Apr 2014
      • 51

      #3
      Re: Goed of niet goed ?

      Hoe hoog moet de lamp hangen ?

      Comment

      • mediwiet
        Wicked Stoner
        • Aug 2013
        • 278

        #4
        Re: Goed of niet goed ?

        dat is verstandig om het autoflower zaadje meteen in de uiteindelijke pot te zetten.

        hoe hoog jou lamp moet staan licht aan de lamp die jij hebt?

        groeten medi

        Comment

        • Mrcorona
          Advanced Stoner
          Member
          • Apr 2014
          • 51

          #5
          Re: Goed of niet goed ?

          250 watt son t-pia phillips

          Comment

          • dr00p
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2014
            • 289

            #6
            Re: Goed of niet goed ?

            Minimaal 25cm boven de plantjes (1cm per 10w), niet lager.

            Maar omdat ze nog zo pril zijn mag je m iets hoger hangen, just for good care. Dus zeg, 35cm. En met 1, 2 weken omlaag brengen naar die 25cm

            Ook al zijn het zaadjes (en geen stekken), als je kan dan zou ik van de onderkant van een PET fles (even afknippen of verzin maar) een kasje maken. Maar dat is geen moeten, en zal ook niet iedereen met me eens zijn.

            Kasje is t.b.v. je LV hoog houden.
            Rough! Rough! Arrrr..

            Comment

            • Mrcorona
              Advanced Stoner
              Member
              • Apr 2014
              • 51

              #7
              Re: Goed of niet goed ?

              En mag de tent af en toe open of moet deze dicht blijve en mijn lichtschema staat op 19/5 en het is nu tusse 22 en 27 graden goed ? Mvg MrCorona

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              En 35 van aan de bovenkant naar benede ?

              Comment

              • dr00p
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2014
                • 289

                #8
                Re: Goed of niet goed ?

                Je planten hebben zo veel mogelijk frisse lucht nodig. Plus zal met je tent vast helpen de temperatuur onder controle te houden.
                Rough! Rough! Arrrr..

                Comment

                • Mrcorona
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Apr 2014
                  • 51

                  #9
                  Re: Goed of niet goed ?

                  Dus tent mag open?

                  en 35 cm vanaf de bovenkant naar beneden?
                  Last edited by Mrcorona; 20 April 2014, 14:51.

                  Comment

                  • Shiva Ketama
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2014
                    • 867

                    #10
                    Re: Goed of niet goed ?

                    Tent kan je een verluchtingsgat van open zetten en afstand van de lamp tot bovenkant plant zo een 35 cm.
                    Maar let nog altijd op dat je de prille plantjes niet verbrandt.

                    Grtz

                    Comment

                    • Mrcorona
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Apr 2014
                      • 51

                      #11
                      Re: Goed of niet goed ?

                      Is da normaal dat het dan heel laag hangt ?

                      Comment

                      • Shiva Ketama
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2014
                        • 867

                        #12
                        Re: Goed of niet goed ?

                        Ja heel laag, ff meten met rolmeter. Hou dan de afstand bij en kijk wat de plant doet. Ik meet ook de temperatuur op tophoogte, kan je ook mee in de gaten houden dat het niet te warm wordt.

                        Comment

                        • Mrcorona
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Apr 2014
                          • 51

                          #13
                          Re: Goed of niet goed ?

                          heb het op 35cm gehangen maar mijn grond voelt wat droog aan zou ik een beetje water geven of ? mvg MrCorona

                          Comment

                          • psychedelic1988
                            Retired
                            • Oct 2012
                            • 2796

                            #14
                            Re: Goed of niet goed ?

                            Alleen de toplaag is droog maar onderin zit nog genoeg waarschijnlijk mocht de pot wat lichter aanvoelen sproei ik altijd de bovenlaag een beetj nat.

                            Comment

                            • Mrcorona
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Apr 2014
                              • 51

                              #15
                              Re: Goed of niet goed ?

                              Ok bedankt nu is het afwachten en weet er iemand wanneer ik water moet geven zijn er dagen voor of ?

                              Comment

                              Bezig...