Ik heb mijn autoflower zaadje ontkiemt en erna direct in de uiteindelijke pot gedaan en direct onder lampen gezet is dit goed of niet goed ? Mvg mrcorona
Goed of niet goed ?
Collapse
X
-
Re: Goed of niet goed ?
Minimaal 25cm boven de plantjes (1cm per 10w), niet lager.
Maar omdat ze nog zo pril zijn mag je m iets hoger hangen, just for good care. Dus zeg, 35cm. En met 1, 2 weken omlaag brengen naar die 25cm
Ook al zijn het zaadjes (en geen stekken), als je kan dan zou ik van de onderkant van een PET fles (even afknippen of verzin maar) een kasje maken. Maar dat is geen moeten, en zal ook niet iedereen met me eens zijn.
Kasje is t.b.v. je LV hoog houden.Rough! Rough! Arrrr..Comment
-
Re: Goed of niet goed ?
En mag de tent af en toe open of moet deze dicht blijve en mijn lichtschema staat op 19/5 en het is nu tusse 22 en 27 graden goed ? Mvg MrCorona
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
En 35 van aan de bovenkant naar benede ?Comment
-
Re: Goed of niet goed ?
Tent kan je een verluchtingsgat van open zetten en afstand van de lamp tot bovenkant plant zo een 35 cm.
Maar let nog altijd op dat je de prille plantjes niet verbrandt.
GrtzComment
-
Re: Goed of niet goed ?
Ja heel laag, ff meten met rolmeter. Hou dan de afstand bij en kijk wat de plant doet. Ik meet ook de temperatuur op tophoogte, kan je ook mee in de gaten houden dat het niet te warm wordt.Comment
-
Re: Goed of niet goed ?
Alleen de toplaag is droog maar onderin zit nog genoeg waarschijnlijk mocht de pot wat lichter aanvoelen sproei ik altijd de bovenlaag een beetj nat.Comment




Comment