beginnende!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tengy
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Apr 2014
    • 3

    #1

    beginnende!!

    Korting op 420shop
    Kan ik onder spaarlampen kweken en mijn 2 de vraag is hoe moet ik zorgen dat ze nieteveel rekken want ze gaan ferm de lucht in
  • Shiva Ketama
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 867

    #2
    Re: beginnende!!

    Spaarlampen juiste kleurcode gebruiken voor groei en bloei, dicht genoeg boven de planten.
    Rest is hier allemaal te lezen.

    Grtz.

    Comment

    • tengy
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Apr 2014
      • 3

      #3
      Re: beginnende!!

      Maar ik denk dat die spaarlamp niet gnoeg warmte produceerde? Welke kleure moeten voor groen en welke voor bloei? Alvast Bdankt ? Ik wil zoweinig mogelijk werken met lampen die veel. Verbruiken. Veel wil ik niet van mijn plantjes halen het is meer het plezier eraan. Maar tg zou het Nice zijn een grote oogst te hebben dan verwacht Xd.

      Comment

      • hatsijoe
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 321

        #4
        Re: beginnende!!

        (ik kreeg hele tijd n banner van regels... Eerst even voorstellen enzo... )En de beginners topics beetje door te spitten... Of google/andere zoekmachine...

        Zon is goedkoop

        Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #5
          Re: beginnende!!

          Idd, hij die lui is leert niks.
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: beginnende!!

            Het is niet alleen de hoeveelheid die afneemt met minder licht, maar de kwaliteit neemt ook heel rap af.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • tengy
              Zaadje
              Nieuw Lid
              • Apr 2014
              • 3

              #7
              Re: beginnende!!

              Ik werknu met spaarlzmpen vn plug and grow groei en bloei maar heb juist probleem ghad muj lamp is nieuw en is juist gesprongen xs maar krijg binnen paar dagen een bloei lamp ik zet ze direct in bloei dan maar heb ze bestelt via dutch haedshop kan ik die trug opsturen en een neiuwe krijgen

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: beginnende!!

                Yep, zou zeker een mailtje sturen of even bellen.
                Daar staan die plug'n'grow lampen om bekend, dat ze erg snel kapot gaan.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...