Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerst kweek ooit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Eerst kweek ooit

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Ik heb een paar vragen want ik ben niet echt zeker over men plantjes.
    Ik kan momenteel nog geen foto's maken maar zal zien om er later bij te voegen maar ik heb nu 2 bubblegums op mijn koer staan en de ene is de helft kleiner dan de andere maar de grootste zit zo aan een 20 cm en ik zie hem niet meer groeien.
    Is dit normaal voor bubblegum want ik heb gelezen dat het toch plant die tot 130cm kunnen worden. ik heb al veel van die bladluisvliegjes moeten verwijderen elke dag met de hand want ik wil mijn plant zo bio mogelijk maken.
    Wat kan ik doen want ik zie ook dat er sommige al een plant hebben van 40 cm na 36 dagen na ontkiemen.
    Ik ben een beginnende kweker met tuinbouwkennis maar hier heb ik wel experten nodig
    Veel sites geven ook verschillende info. Sommige zeggen in het begin veel water geven en anderen zeggen dan gemiddeld water geven. Nu mede dat ze buiten staan heb ik een agenda bijgehouden wanneer ik ze water geef want via regen krijgen ze beter water ik probeer ook niet met speciale voeding te werken maar met bvb buxus voeding, beendermeel en bloedmeel . is dit voldoende en hoeveel voeding moet ik geven als ze buiten staan? dit zijn zaken die ik heb zitten opzoeken maar niet vind op sites of ze zijn heel controverse.

    Kan er mij iemand wat tips geven? thnx

    P.S ik heb al heel deze site afgezocht voor de info die ik zoek maar vond niet specifiek dit.

    Greetz

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Hoi,

    hier de beloofde foto's ( niet van top kwaliteit

    Dit is mijn beste
    foto0109.jpg

    foto0110.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Sorry zit waarschijnlijk met dit topic op verkeerd deel vant forum lol

    #2
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

    Comment


      #3
      Re: Eerst kweek ooit

      Wortels staan te nat en op coco haast geen voeding.

      Comment


        #4
        Re: Eerst kweek ooit

        Ja ik heb ze even binnen genomen in de veranda zodat de grond wat gaat uitdrogen. nu ik heb er regenwormen bijgedaan zodat ze de grond wat bewerken en zo meer zuurstof in de grond brengen. Maar deze morgen heb ik gezien dat het al veel beter gaat.
        ik denk dat het ook wat aan de temperatuur lag want er zijn momenteel teveel verschillen van temp en mischien heeft ze wat teveel stress gehad hierdoor waardoor ze niet echt meer groeide. Deze nacht heeft ze wel een goeie scheut genomen van ongeveer 1 cm heel blij .
        Bedankt voor die tip want ik denk dat het mijn ladies het gehaald hebben

        Comment


          #5
          Re: Eerst kweek ooit

          Binnen krijgen ze weer te weinig licht.
          Gewoon buiten zetten, en de pot afdekken zodat er geen regenwater bij kan.
          Niet de plant afdekken, die kan wel tegen regen.

          Beendermeel en bloedmeel.... heb je wel eens uitgezocht hoe ze dat maken ? eetse !
          Plus ze komen vrij langzaam los. Het zou niet mijn keuze zijn voor een bio-buiten-kweekje.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Eerst kweek ooit

              Tis in orde nu topic mag afgesloten worden. Dankzij QnQ en vele anderen hier is het mij ondertussen gelukt. Kijk maar naar mijn kweekverslag "Zelf gemaakt afdak voor men ladies".
              Thnx allemaal.

              Groetjes

              Comment


                #8
                Re: Eerst kweek ooit

                gesloten

                Comment

                Bezig...
                X