Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Extra tentje om te drogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Extra tentje om te drogen

    Korting op 420shop
    beste lezer,

    binnenkort wil ik van start gaat met mijn eerste kweek.
    ik ben wel benieuwd wat menig mens hier doet wanneer alles gereed is en de wiet gedroogd kan worden.
    ik wil absoluut niet dat mijn buren het gaan merken, vandaar dat ik dan ook het volgende plan heb.

    een extra tentje waar ik de wiet in te drogen leg zolang dat nodig is.
    dit wil ik doen zodat ik ook gelijk weer door kan.
    samenstelling voor droogtentje:

    secret jardin dr60 (afmeting 60 x 60 x 160)
    droograckje
    gtools 400m3 buis ventialtor met ingebouwd fancontroller + 480m3 prima klima filter
    sonoconnect buis 127mm 5 meter ( 2 x stuks, 1tje voor invoer verse lucht en 1tje voor koolstoffilter weer naar buiten.
    slangklemmen

    wat zeggen jullie hiervan?

    #2
    Re: Extra tentje om te drogen

    slim maar je ventilator heeft een veel te grote capaciteit naar mijn mening. Deze zal wel kleiner kunnen. Je wil niet TE veel luchtverplaatsing omdat dan het drogen veels te snel gaat.

    Comment


      #3
      Re: Extra tentje om te drogen

      En drogen in je kweektent ?
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #4
        Re: Extra tentje om te drogen

        Oorspronkelijk geplaatst door Kill3r008 View Post
        slim maar je ventilator heeft een veel te grote capaciteit naar mijn mening. Deze zal wel kleiner kunnen. Je wil niet TE veel luchtverplaatsing omdat dan het drogen veels te snel gaat.
        daar heb je inderdaad een punt.
        kan ook kiezen voor de kleinste filter met zuiger.. het is maar dat de lucht weer zo fris mogelijk uit de tent komt i.v.m drogen.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door shivaman View Post
        En drogen in je kweektent ?
        dan is de capaciteit helemaal te hoog. ik ga nu hoogstwaarschijnlijk voor een 500m3 / 750m3 voor filter en afzuiger...
        en aangezien ik weer gelijk door wil met de kweek kan ik niet gaan wachten op het drogen.
        vandaar de reden voor een extra droogtentje.

        Comment


          #5
          Re: Extra tentje om te drogen

          kan je net zo goed drogen in de DP90 van secret jardin, die is compleet met adzuiger en alles erop en eraan +-150 euro.
          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

          Mike's 5x special kush #1 (RQS)

          Comment


            #6
            Re: Extra tentje om te drogen

            Oorspronkelijk geplaatst door mike01 View Post
            kan je net zo goed drogen in de DP90 van secret jardin, die is compleet met adzuiger en alles erop en eraan +-150 euro.
            inderdaad... zeer goede keus.. kunnen stekjes er van tevoren in staan, wanneer de kweek weer door gaat stekjes de tent in en de rest weer de dp90 in om te drogen.
            bedankt voor de tip !

            Comment


              #7
              Re: Extra tentje om te drogen

              Juist em peter, die DP90 is perfect daarvoor. Ik doe het zelf ook zo, als de bloei gespot is en de bloei is 2/3 weken onderweg, gaan ze ontkiemen en groeien in de DP90, zo wisselen we elkaar af.
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment

              Bezig...
              X