Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

advies nodig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    advies nodig

    Korting op 420shop
    Ik wil binnenkort met een 7 colour led-ufo lamp beginnen, alleen vraag ik mij af welke voeding ik het best erbij kan geven, hoeveel en in welke periode. Ik wil big devil (autoflower) gaan kweken. Ik vraag me ook af hoeveel ruimte ik nodig heb voor 3 planten en is 1 lamp genoeg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Het komt trouwens in een kweektent binnen

    #2
    Re: advies nodig

    google
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: advies nodig

      Ik hoor het liever van een ervaren kweker die kan vertellen wat voor methodes hij toepast en dat vind ik betrouwbaarder dan een site van google

      Comment


        #4
        Re: advies nodig

        op deze vraag ga je uiteraard geen antwoord krijgen, en dat is niet te verwijten aan de ervaring van de mensen hier maar aan je eigen vraagstelling.
        we weten niet hoeveel watt lamp je gebruikt, moeilijk te zeggen of het dus genoeg is voor 3 planten.
        we weten niet op welk medium je kweekt, of hydro of of of... hoe kunnen wij dan zeggen welke voeding je nodig hebt.
        hoeveel en in welke periode moet je voeden, ook daar moeten wij gokken want we kunnen niet elke dag jou planten zien, en die vertellen zelf wel of ze voeding nodig hebben of juist niet, en in welke maten.
        hoeveel ruimte heb je nodig, weer zo'n vraag waar geen antwoord op te geven is aangezien die aan je eigen wensen zal liggen, wil je ze heel klein houden dan minder ruimte dan als je ze groot wil laten worden.

        ik kan je maar 1 advies geven en dat is dat je eerst je eigen eens in moet lezen in minimaal de basis, het is voor ons namelijk onbegonnen werk om hier tijd in te steken op deze manier
        vat het niet lullig op, probeer hier echt niet de boeman te zijn maar dit is wel wat de mensen die dit hebben gelezen gedacht zullen hebben...en 1 iemand moet de eerste zijn om het je maar te vertellen...dat ben ik dus.
        veel lezen en dan zul je zien dat veel van je vragen niet gewoon beginners-vragen zijn, maar domweg nutteloze en domme vragen
        hoop dat je mn raad opvolgt, veel gaat lezen en dan weet ik zeker dat het helemaal goed gaat komen

        grtz

        Comment

        Bezig...
        X